• aikidoaasa

Panduro pyssel...

Hihihi... jag har precis varit lite busig och sett till att beställa lite saker från Panduros "jätte rea" katalog. Där hittade jag bland annat ett jätte fint bröllops album för ingenting som jag absolut inte kunde låta bli att köpa.
    Så nu har men en sak klart... nu är det bara allt annat att fixa innan dess. lol...
  • Svar på tråden Panduro pyssel...
  • ElMac

De va ju typ sjukt mycket som var slut..

• aikidoaasa

Det finns saker som tar slut efter en dag... så det går undan.

• Gotlandsbröllop 2009

Har precis varit in och beställt en massa pyssel men en hel del som jag ville ha var slut. Ser nu fram emot när paketet kommer.

• ElMac

Igår kväll fick vi iväg vår beställning :) Men gissa om vi hann bli ovänner.. Jag var astrött och sambon än mer trött efter att ha jobbat 12h/dag senaste veckan och kom hem runt åtta igår. När jag tryckte på bekräfta order så blev det ERROR! Tryckte och tryckte och tryckte men bara error. Eftersom jag inte kan med sambons Mac så fick han ta över och ja sa först "gör en skärmdump" innan du gör något annat, vilket han inte gjorde. Vips var alles borta. Jag blev hysterisk. Var ju på väg i säng för länge sen och hade suttit med beställningen flera timmar kändes det som.
    Så jag började knappa om allt ihopa samtidigt som jag var nära att gråta och en frågvis 10åring som satt bredvid och höll på att göra mig än mer galen ;) När jag hade tråcklat igenom typ halva beställningen så hittade jag ett öppet fönster där alla produkter var kvar så jag kopierade den och öppnade min mail och skulle skicka texten.. Då ligger en orderbekräftelse redan där! Shit vad glad jag blev och jag kunde gå upp och krypa ned hos älsklingen som varit borta en hel vecka :)

Mycket var som sagt redan slut av det man ville ha men vi fick ihop en hel del iaf!

• Gotlandsbröllop 2009

Hmm, jag har inte fått någon orderbekräftelse men om jag loggar in på panduro så ligger ordern där. Förra gången jag betällde fick jag en orderbekräftelse. Konstigt!

• ElMac

Vad konstigt. Min order ligger inte kvar. Å om din order ligger kvar ligger den kanske fortfarande i kundvagnen, dvs är inte beställd?

Gotlandsbröllop 2009 skrev 2009-02-23 12:03:30 följande:

Hmm, jag har inte fått någon orderbekräftelse men om jag loggar in på panduro så ligger ordern där. Förra gången jag betällde fick jag en orderbekräftelse. Konstigt!
  • JBB

Även jag har beställt lite grejer, leveransen skulle ta 5-7dagar. Vet någon hur det går med packningen? packar dom lådorna direkt när leveransen kommer in eller om några dagar? Jag är lite orolig att sakerna jag köpte tar slut innan jag får mitt paket
    Vad har ni andra beställt?

• ElMac

Jag trodde det var så att om man lagt det i korgen så har jag tingat det, men jag kanske missförstått? Nu blev jag ju nervös..

Tycker för övrigt att de ha väldigt lång packtid, men någon annan kanske vet om de alltid brukar ta sån lång tid eller om de har garderat sig genom att skriva "inom 5-7 dagar" kanske de packas inom 1-2 oftast?

JBB skrev 2009-02-23 12:37:03 följande:
    Även jag har beställt lite grejer, leveransen skulle ta 5-7dagar. Vet någon hur det går med packningen? packar dom lådorna direkt när leveransen kommer in eller om några dagar? Jag är lite orolig att sakerna jag köpte tar slut innan jag får mitt paket Vad har ni andra beställt?
Svar på tråden Panduro pyssel...