• cintan

    Weddingannouncer?

    Hej!

    Sitter här och är frustrerad. Är det någon mer än jag som har haft problem med att komma på weddingannouncer.com idag? Jag har pysslat med min sida i veckor och skrivit webbadressen i inbjudningskorten. Och nu verkar det som om weddingannouncer är puts väck?!Sitter nästan och är gråtfärdig. Ska jag behöva göra nya inbjudningskort och hemsida, suck.

    Någon som vet?

  • Svar på tråden Weddingannouncer?
  • Villemoa

    Nu kom jag också in på hemsidan och hos mig fattas bilderna också. Hoppas, HOPPAS att de också funkar snart!

  • propp

    Det här blev ett rent helvete för mig...vi gifte oss ju för ett halvår sedan och jag har gjort en jättefin hemsida med säkert 300 bilder från bröllopet...och nu är alla bilder borta...

    Någon som vet om bilderna kommer läggas dit igen eller måste man fixa med det själv?

  • Troll1

     


    propp skrev 2009-01-15 19:43:29 följande:
    Det här blev ett rent helvete för mig...vi gifte oss ju för ett halvår sedan och jag har gjort en jättefin hemsida med säkert 300 bilder från bröllopet...och nu är alla bilder borta... Någon som vet om bilderna kommer läggas dit igen eller måste man fixa med det själv?

    Du, samma här! Fixade med bilderna huuuur länge som helst ju!

  • propp

    Någon som försökt att lägga in bilderna igen? Jag provade bara med två bilder och det såg ut att fungera först...men när man gick in på nytt så var de helt borttagna.

  • Villemoa

    Jag håller på att lägga in bilderna igen och för mig funkar det när jag går in för att titta på dem.

  • propp

    Konstigt att det inte fungerar för mig då...jag väntar nog ett par dagar och ser om det ändrar sig något.

  • Troll1

    Det var ju en massa jobb, man fick ju komprimera bilderna osv. Herregud, det ger jag mig inte på igen på ett bra tag!

  • Villemoa

    Känns som att det är lite olika för olika personer. La in bilderna för nån timme sen och de är fortfarande kvar. Men, det kan ju hinna ändras. Har iofs inte lagt upp något fotoalbum endast enstaka bilder på de olika sidorna så det tar ju inte fullt lika lång tid som att lägga in 300 bilder som du hade propp, fy vad surt med så många timmars nerlagt arbete!
    Vet inte vad jag hade gjort om texten hade försvunnit också för jag vet inte hur många timmar jag lagt ner på den och layouten! Nog för att jag sparat min text i word, men ändå!

  • nångång

    Annan fråga: när folk osar, var ser jag det på sidan? Jag kryssade i att jag ville ha mail när någon svarat. Det får jag ju, men ska man då inte kunna se RSVPna på sidan? Hoppas någon fattar och vet? Mvh

  • Tindragull

    Bara så glad att mn sida funkar igen! Håller på att lägga in de bilder jag hade på sidan. Det var inte så många och det verkar funka...

    Trist för er som hade lagt in många i ett fotogalleri...

Svar på tråden Weddingannouncer?