• pavar

pussmun som frimärke

Hej alla glada. Ville bara säga att jag sett de nya frimärkerna som kommer släppas nu den 29 feb. Ett gäng med hjärtan såg ganska fina ut samt ett med en ascool rosa pussmun. Den kommer säljas på rulle så tyvärr e de ej självhäftande men snyggare en hjärtana. Ville bara dela med mig av mitt tips!

• Svar på tråden pussmun som frimärke
  • Heloise

Inget alls; men jag har inget färgtema inga toakorgar inga stolsöverdrag eller annat lulllulligt( inte för att det är nått fel med det) men fina pussmun frimärken ska jag ha,vad för slags brud är jag annars Dessutom så ska vi inte skicka förrens 22 feb så det blir ju bra

MulleNuh skrev 2009-01-20 20:58:46 följande:
    Men vad är det för fel på blomkål och rödbetor egentligen?!?
  • pavar

Ojdå jag menad e jan förlåt

Flisa80 skrev 2009-01-20 21:16:39 följande:
    JANUARI??? Pavar skrev feb...det var allt jag såg!! Då kommer det ju att bli perfekt för oss! Hihihi. Jag brukar ju inte ha tur.
  • pavar

Jag tycker dom verkar så fina!!!!! Synd bara att de inte är självhäftande men men=)

• pavar

Idag köpte jag frimärkerna på posten!!! Ascoola =)

pavar skrev 2009-01-20 23:55:28 följande:
    Jag tycker dom verkar så fina!!!!! Synd bara att de inte är självhäftande men men=)
  • Linda7608

Har också köpt i dag på ICA..

• Brud 090808

tackar för tippset om dessa frimärken, nu har jag också varit inne på posten.se och shopat 150 stycken

• Hemlig2009

Men pussmunnen kan man bara köpa minst 100 st på posten.se? Så många behvöer ju inte vi... Får nog gå till Ica, men det är ju mycket mer pinsamt.

• Hemlig2009

De finns under rullar, 100 st.

• Brud 090808

du får gå till frimärken och sedaan under rubriken rullar, jag köpe de självhäftande serien tillsammans, tycket att pussmunnen var lite väl mycke för min smak, men tuff

• pavar

Du kan köpa dem styckvis! För när jag var på posten frågade hon hur många jag ville ha, hon hade en rulle framme som var tagen ur.

Hemlig2009 skrev 2009-01-28 14:59:48 följande:
    Men pussmunnen kan man bara köpa minst 100 st på posten.se? Så många behvöer ju inte vi... Får nog gå till Ica, men det är ju mycket mer pinsamt.
  • pavar

Du kan köpa dem styckvis! För när jag var på posten frågade hon hur många jag ville ha, hon hade en rulle framme som var tagen ur.

• pavar

• pavar

Nej de är inte slut, har köpt idag , men har ej sett dem på hemsidan, men skynda dig!!

DCL skrev 2009-01-28 15:54:42 följande:
    hittar inte pussmunnen på posten.se de kan väl inte redan vara slut?
  • you and I both

Det finns nya frimärken idag som heter "tillsammans" som är klistermärken och av dem kan man köpa så många man behöver. De är jättegulliga tycker jag!

• Hemlig2009

Jaha, nu är pussmunnarna inköpta. Köpte 55 st så det räcker till tackkorten också.

Svar på tråden pussmun som frimärke