• pavar

pussmun som frimärke

Hej alla glada. Ville bara säga att jag sett de nya frimärkerna som kommer släppas nu den 29 feb. Ett gäng med hjärtan såg ganska fina ut samt ett med en ascool rosa pussmun. Den kommer säljas på rulle så tyvärr e de ej självhäftande men snyggare en hjärtana. Ville bara dela med mig av mitt tips!

• Svar på tråden pussmun som frimärke
  • HelenaOlivia

det är nog väldigt få som lägger märke till frimärket men man gör precis som man vill, tycker man det är viktigt och har tid att vänta så kör på pussmunnar och hjärtan, love

• Flisa80

Gahh! Det är för länge att vänta tills den 29 februari...va synd! De var ju superfina!! Har ingen aning om hur frimärkena ser ut nu men jag antar att det alltså är grönsaker enligt MulleNuh... Jaja, blomkål är ju gott...

• MulleNuh

nej 29 JANUARI ska dom komma.. Vecka 5.

Flisa80 skrev 2009-01-20 21:07:50 följande:
    Gahh! Det är för länge att vänta tills den 29 februari...va synd! De var ju superfina!! Har ingen aning om hur frimärkena ser ut nu men jag antar att det alltså är grönsaker enligt MulleNuh... Jaja, blomkål är ju gott...
  • Flisa80

JANUARI??? Pavar skrev feb...det var allt jag såg!! Då kommer det ju att bli perfekt för oss! Hihihi. Jag brukar ju inte ha tur.

• Flisa80

(Ja...lite töntigt är det! )

• Baby S

Ett litet tips, om ni inte är nöjda med sortimentet som ert postombud har kan ni alltid be dom kolla vad annat som finns att beställa som de kanske inte har inne pga dålig omsättning. Just hjärtan och kärleksmotiv brukar vara märkligt opopulära.

Det fanns ett tag, kanske fortfarande ett valörmärke som såldes på 2 eller 4 pack som hette Näcken (eller tänker jag på nåt heeelt annat, hmm..) Iallfall något i stil med näckens natur, nymf eller nåt.
    Huuuuuuur fina som helst, om man nu är så petig med frimärken.

• Timba

Ursäkta en kanske korkad fråga; är hjärtana och pussmunnen postens alla hjärtans-dag frimärken i år eller kommer det att komma separata sådana i februari?

• Baby S

Eller så kan man ringa och telefontrakassera dom, det gillar dom..

Svar på tråden pussmun som frimärke