Alla upplever, uppskattar o värderar Kärleken olika....
Min blivande är 7år yngre än mig o vi har haft ett väldigt stormigt o känslofyllt förhållande från början. Med tanke på att jag har två barn sen tidigare och många nära o kära har försökt allt i sin makt för att slita oss från varann.
Men Nu efter 4.5 år så har vi bevisat att Kärleken övervinner ALLT o de ska firas med ett bröllop..
Trots att vi förlorat många vänner på vägen så ser vi inte det som en förlust. Snarare insåg att de inte va vänner o desto mer energi kunde vi lägga på varann!
Trots jobb, barn o hushållssysslor så hittar vi ofta på små o stora utflykter, många kvällar prioriteras till mys, med god mat, tända ljus, skriver små söta lappar, sms, köpa liten lr stor present osv
Vi försöker prioritera varann högt, med o utan vänner o barn. Vi tar på varann o ger varann en flirtig blick, säger ofta till varann vad den andre betyder och uppskattar den andres försök till en bättre vardag!
Allt handlar om uppskattning proritering o värdering.. Glöm inte bort att det är Ni Två, ta hand om varann o var ärlig om ALLT. Han kommer ALDRIG kunna förstå Dig annars eller läsa dina tankar, för att Du sa en grej o mena en annan!
Ena dagen Nykär pirrig galen glad ivrig o andra dagen nöjd, tillfreds, förälskad, kärleksfull, respekterad. Sällsynta dagar är man frustrerad, irriterad o rädd, men då brukar Jag sätta mig ner, tänka efter riktigt noga o försöka vända dagen för att göra nåt positivt av den!
Tänk på vad Du kan göra - Inte han!
Lycka till alla blivande brudar!