• laris

Vad tycker ni om vår inbjudan?

Hej alla,

Nu har jag lyckats pyssla klart med vår inbudan och vi ska sätta oss i helgen för att gör klart allt. MEN...jag har börjat tveka på om jag verkligen tycker att den är fin. Det har blivit svårt att tycka till efter alla inbjudningar jag har sett. Bild finns i mitt galleri.

Var brutalt ärliga snälla!!!

• Svar på tråden Vad tycker ni om vår inbjudan?
  • Pingst09

Jättefin inbjudan! Jag bara ääälskar grönt och hade velat ha det men sambon gillar det inte alls. Blev lila för vår del också ganska enkla, lite i stil med era.
    Bild finns om ni vill kika...

• Emmeli o Markus

Hornsgatan.. vart ligger den?

Längtar efter vår stora Dag:)
  • laris

Tack så hemskt mycket! Nu ska det skapas 60 st i helgen efter alla ärliga och bra(!) svar. Kram

Tessthemess skrev 2009-01-08 21:49:45 följande:
    Verkligen superfint! That's the honest truth! :) Kram
  • laris

Oj förlåt! I Stockholm , Södra.

Emmeli o Markus skrev 2009-01-08 21:50:17 följande:

Hornsgatan.. vart ligger den?
  • gusdanima

Det blev champagnevit och brons-brun typ. Det finns blder i mitt galleri... Ja, det är faktiskt ganska skönt att han har åsikter, men ibland vill man kunna bestämma lite själv, haha! ; )

laris skrev 2009-01-08 21:48:28 följande:
    Underbart med en man som eng. sig Vad blev det för färger??
  • laris

Oj å fina!! Har vi samma färg på det vita?

gusdanima skrev 2009-01-08 22:26:55 följande:
    Det blev champagnevit och brons-brun typ. Det finns blder i mitt galleri... Ja, det är faktiskt ganska skönt att han har åsikter, men ibland vill man kunna bestämma lite själv, haha! ; )
  • laris

Tack så hemskt mycket!

Gudinnan skrev 2009-01-08 22:28:57 följande:
    Jätte fina!!
  • Joji

laris - verkligen fina inbjudningar! Stilrena och snygga!

• Roslinda09

Hej!
    Vi har samma initialer vilket innebär att vårt monogram liknar ert. Kul! Vad har du använt för typsnitt? Korten ör f.ö. superfina!! Jag måste ta tag i det där och göra inbjudningarna. Bröllopet är i maj.. Mest orolig för hur jag ska få tag i enkla 15*15 kort/papper och hur de ska kunna skrivas ut i en vanlig skrivare. Dumt att oroa sig för det?

• Miss Moneypenny

Jättefina! Vad duktig du är!

Snygga skor också i galleriet! Ska kika in på den hemsidan!

• laris

Tack snälla rara! Vi använder Vivaldi som typsnitt.

Nu är vi helt klara med våra inbjudningar som kommer att skickas ut första veckan i feb. Våra kort är 15*15. Det är rätt så vanliga mått, så de finns lite överallt!

Roslinda09 skrev 2009-01-09 15:01:56 följande:
    Hej! Vi har samma initialer vilket innebär att vårt monogram liknar ert. Kul! Vad har du använt för typsnitt? Korten ör f.ö. superfina!! Jag måste ta tag i det där och göra inbjudningarna. Bröllopet är i maj.. Mest orolig för hur jag ska få tag i enkla 15*15 kort/papper och hur de ska kunna skrivas ut i en vanlig skrivare. Dumt att oroa sig för det?
  • foma09

Strålande vackert kort....önskar att jag hade tiden att sitta och göra så fina kort. Jag gjorde själv, men väldigt enkla...och der är numera utskickade!!

• pearlgirl

Jättefina kort! Jag har funderat ett tag på hur jag ska få till det med sidenband på korten, och nu fick jag en jättebra idé av dina Kul att se!

• laris

Gud så kul att jag kunde inspirera dig!

pearlgirl skrev 2009-01-19 21:21:45 följande:
    Jättefina kort! Jag har funderat ett tag på hur jag ska få till det med sidenband på korten, och nu fick jag en jättebra idé av dina Kul att se!
Svar på tråden Vad tycker ni om vår inbjudan?