• laris

Vad tycker ni om vår inbjudan?

Hej alla,

Nu har jag lyckats pyssla klart med vår inbudan och vi ska sätta oss i helgen för att gör klart allt. MEN...jag har börjat tveka på om jag verkligen tycker att den är fin. Det har blivit svårt att tycka till efter alla inbjudningar jag har sett. Bild finns i mitt galleri.

Var brutalt ärliga snälla!!!

• Svar på tråden Vad tycker ni om vår inbjudan?
  • Sååå lurade

Hur fin som helst. Du kan vara nöjd...

• FruNonis

Åh, er inbjudan är såå fin.

• laris

Jisses vad ni får mig att må bra Idag va jag och handlade all material och vi kör på dessa.

27juni2009 skrev 2009-01-08 08:22:40 följande:
    snyggt o stilrent håller jag med om. E lite nyfiken på hur ni skall sätta dit texten i inbjudan, printar ni?
    Vi har tagit hem en skrivare och kommer att printa dit texten. Det gröa pappret gör sig inte rättvisa på bild. Den är skimrande i verkligheten.

Ni är underbara !!!!
  • Emmeli o Markus

Jättefint. Ska ni ha texten i svart eller vilken färg? Vart har du köpt dina pappet om jag får fråga?!

Längtar efter vår stora Dag:)
  • laris

Texten kommer att vara i svart med romantisk stil. Kan lägga in hela inbjudan efter helgen. Köpte all material på "skapa hobby" på Hornsgatan. Världens bäsa personal och väldigt hjälpsamma. Köper man allt från de får man 10% rabatt på allt. Man kan även låna alla verktyg från de såsom papperskärare, häftapparat och annat man kan behöva.

Emmeli o Markus skrev 2009-01-08 21:42:59 följande:

Jättefint. Ska ni ha texten i svart eller vilken färg? Vart har du köpt dina pappet om jag får fråga?!
  • gusdanima

Jätte fin inbjudan! Jätte fint med grönt! Ville också haft åt det grön-turkosa hållet, men mannen ville ha mer klassisk... Men blev nöjd i alla fall med våra färger.
    Men din gröna var helt underbar!

• laris

Underbart med en man som eng. sig

Vad blev det för färger??

gusdanima skrev 2009-01-08 21:47:07 följande:
    Jätte fin inbjudan! Jätte fint med grönt! Ville också haft åt det grön-turkosa hållet, men mannen ville ha mer klassisk... Men blev nöjd i alla fall med våra färger.Men din gröna var helt underbar!
  • Tessthemess

Verkligen superfint! That's the honest truth! :) Kram

Svar på tråden Vad tycker ni om vår inbjudan?