Ja, fråga frisören vet nog. När jag skulle boka ville de göra frisyren först.
Vet inte om det är vi tjejer (?) som stressar upp oss lite över detaljer i bröllopet och färdiga koncept som finns i många värderingar, restaurangförslag etc och som påminner oss om hur vi borde vara och ska va men i alla fall så sade vi, min blivande och jag, återigen att Bröllopet är ju vår tillställning, vi presenterar oss själva och vem vill vi vara..? (det var nog snarare jag som tänkte på detta...) Så då kom jag på att om inte tackkortet matchar inbjudan eller ve fasa inte heller dukningen...så går inte världen under och dina äkta vänner kommer fortfarande tycka att det är så roligt att du funnit din äkta make/maka. Men jag säga att jag absolut inte vill dömma andra som har det stort, vi tänkte också på det...
Sen ska det självklart vara en högtidsdag, ett tillfälle för oss och andra att känna oss extra glada, fina och lyckliga. Min poäng är väl bara att vi inte ska börja må för dåligt av planering och detaljer...det ska väl vara kul att gifta sig!
Tycker det är så fint att läsa om er som har mindre bröllop och ändå ska göra er så fina. Visar bara tydligare varför ni vill gifta er...