• Fru snart

Fel färg på skorna, men sååå rätt!

Nu har jag väl brutit mot allt vad tradition heter... jag har sökt med ljus och lykta efter ett par vita skor, men idag gav jag upp.
    Då stod dem där, mina drömmars skor, ballerina, men inte vita... kände mig som Dorothy i oz... de är mörksilvriga med glitter och en grå rosett på.
    Våger mig på denna utsvävning eftersom vårt bröllop går i grått, isbabyblått och vitt. Mina skor matchar inbjudningskorten perfekt. hihi
    Jag ha en vit brudklänning på mig, men det blev jättefint och jag känner mig supernöjd!
    Antar att några kommer att höja på ögonbrynen åt mina skor... men det bjuder jag på.
    Några fler som ska ha annan färg på sina skor?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 21:56
    Ska tillägga att skorna kommer synas lite, då klänningen var lite för kort och därför sys en spets på längst ner, men den är hålig. Men det gör mig ingenting.

• Svar på tråden Fel färg på skorna, men sååå rätt!
  • MplusO

Snygga skor! Ska oxå ha avvikande skor. Finns i mitt galleri.

• 090208

Jag hade svarta skor, klanningen var rod.

Men er alla som har vit klanning, blir det inte roligare med lite farg pa skorna??

• PennyJenny

Tycker det är fint när man bryter av lite på något sätt mot allt det vita, så skor i annan färg är ju jättefint.

Man ska inte vara så rädd för att sätta en personlig prägel på sin utstyrsel och avvika från konventionen.

• J D

Jag ska ha cerise skor, tycker inte om de vanliga bröllopsskor som finns därute. Vårt färgtema innehåller rosa men ej ceriserosa men det struntar jag i .

• 090208

PennyJenny och JD, ni har saaa ratt!!

Skont att se att man inte avlider om man inte 100% foljer fargtema...

• J D
    090208 skrev 2008-10-19 13:08:40 följande:
    PennyJenny och JD, ni har saaa ratt!!Skont att se att man inte avlider om man inte 100% foljer fargtema...
    Haha, mm, skor är för viktiga för att låta sig styras av sådana banaliteter .
  • anja1661

jag hittade mina perfekt skor och det va rinte lätt ska jag säga för mina fötter e sååå breda och knöliga.
    men ajg hittade dem och för endast 99kr dessutom!!! men de är beiga....vårt färgtema är vitt, vinrött och guld.
    vad tror ni om det??

finns bild i galleriet

• 090208

Oroa dig inte for skorna, men den dar hundvalpen vill jag garna lagga ett bud pa!

• anja1661

hahahah....ja visst e han fin!? tyvärr inte till salu just nu...men fråga gärna igen sen när han kissar inne eller river tapeterna i hallen!

• MyochErlend

hej :)
    jag tror mina skor ska vara svarta... :D
    Ingår i vårt färgtema och det kommer matcha klänningen.. finns svarta detaljer i den :)

âr det någon som har tips på affär??

Hur mycket har ni lagt/tänker ni lägga på skor??

Svar på tråden Fel färg på skorna, men sååå rätt!