• Petra T

Bra fotograf is stockholmsområdet

Kan någon tippsa om en bra fotograf i stockholms området? Vi ska gifta oss i Ulriksdals trädgård. Vad kostar det ca?

• Svar på tråden Bra fotograf is stockholmsområdet
  • resenären

wedding5!!

1. Jag heter inte ozgur!!!!!

2.Jag har inte flera alias!!!!

3.Jag har bara resenären som alias det är den enda!!!!

4.Innan jag gifte mig fick jag alla tips ifrån bröllpstorget och det hjälpte mig mycket.Jag fick tips om den här fotografen på bröllopstorget.Och nu känner jag att det är min tur att tipsa andra.
    Jag fortsätter tipsa om det jag tyckte fungerade bra för oss.

Hoppas att det inte stör dig!!!!!!!!!

wedding5 skrev 2008-09-19 22:20:14 följande:
    resenären=fotockholmÖzgur!Du återkommer med olika alias gång på gång. Varför gör inte du reklam som en seriös fotograf istället?
  • wedding5

Se!

tss.tradera.com/trader/message_show.asp

Dantebulent rekommenderade också fotockholm flitigt här på forumet för några veckor sedan innan han togs bort.
    sammanträffande alias fotockholm har???
    finns flera exempel som jag inte länkat till med lika sammanträffande alias.

Tänker inte svara mer och leka polis, utan B.T får sköta resten.

resenären skrev 2008-09-20 15:38:23 följande:
    wedding5!!1. Jag heter inte ozgur!!!!!2.Jag har inte flera alias!!!!3.Jag har bara resenären som alias det är den enda!!!!4.Innan jag gifte mig fick jag alla tips ifrån bröllpstorget och det hjälpte mig mycket.Jag fick tips om den här fotografen på bröllopstorget.Och nu känner jag att det är min tur att tipsa andra.Jag fortsätter tipsa om det jag tyckte fungerade bra för oss.Hoppas att det inte stör dig!!!!!!!!!
  • Petra T

Han har bara bilder på er på sin hemsida. Har han inte fotat på något annat bröllop?

• Petra T

Tack. Det var verkligen fina bilder.

• AnAngel

fler tips på bra fotografer i sthlm??

• Comfortably numb

pyo.se finns flera proffs-fotografer samlade.... jag gillar erika gerdemark, lindisima och ozdeleau.... kul att kika in på bloggarna

• Robina67

jag kan verkligen rekommendera vår fotograf Henrik Ekstam!
    han är hobbyfotograf och inte alls så dyr.
    Kolla in ett smakprov på våra bilder: www.erdag.se/christinrobert

• lillP

Kicki Fotograf och Ian Johnson är två favoriter. Tyvärr har vi inte råd med någon av dem

• Marie Caroline

Vi var väldigt nöjd med vår fotograf Alicia Swedenborg.

Vill ni ha smakprov på hennes bilder kan ni titta i hennes blogg nedan (våra bilder är Johan & Caroline).

aliciaswedenborg.blogspot.com/

• bröllop080719

Vi är jättenöjda med vår fotograf Alexander Wilén. Bilder och kontakt info finns på ans hemsida www.fotobyalex.se

• lisamark

Vi hade Georgios från Orasis foto med oss. Otroligt fina bilder och professionellt bemötande.
    Några av våra bilder finns på www.orasisfoto.blogspot.com . Rekommenderas varmt!

Svar på tråden Bra fotograf is stockholmsområdet