Bra fotograf is stockholmsområdet
Kan någon tippsa om en bra fotograf i stockholms området? Vi ska gifta oss i Ulriksdals trädgård. Vad kostar det ca?
Kan någon tippsa om en bra fotograf i stockholms området? Vi ska gifta oss i Ulriksdals trädgård. Vad kostar det ca?
wedding5!!
1. Jag heter inte ozgur!!!!!
2.Jag har inte flera alias!!!!
3.Jag har bara resenären som alias det är den enda!!!!
4.Innan jag gifte mig fick jag alla tips ifrån bröllpstorget och det hjälpte mig mycket.Jag fick tips om den här fotografen på bröllopstorget.Och nu känner jag att det är min tur att tipsa andra.
Jag fortsätter tipsa om det jag tyckte fungerade bra för oss.
Hoppas att det inte stör dig!!!!!!!!!
Se!
tss.tradera.com/trader/message_show.asp
Dantebulent rekommenderade också fotockholm flitigt här på forumet för några veckor sedan innan han togs bort.
sammanträffande alias fotockholm har???
finns flera exempel som jag inte länkat till med lika sammanträffande alias.
Tänker inte svara mer och leka polis, utan B.T får sköta resten.
Har ett riktigt bra tips på en ung fotograf i Stockholm!
Som smakprov får ni gärna se bildspel från vår bröllopsdag:
www.digitalwardrobe.se/client/andreas_hanna/
Vad kostade han?
Han har bara bilder på er på sin hemsida. Har han inte fotat på något annat bröllop?
www.brigittegrenfeldt.blogspot.com/
uncerbara bilder!
Tack. Det var verkligen fina bilder.
fler tips på bra fotografer i sthlm??
Ida Gustavsson är duktig, tar fantastiska bilder kolla hennes sida www.danung.com/bth/ida/. lycka till!
på pyo.se finns flera proffs-fotografer samlade.... jag gillar erika gerdemark, lindisima och ozdeleau.... kul att kika in på bloggarna
jag kan verkligen rekommendera vår fotograf Henrik Ekstam!
han är hobbyfotograf och inte alls så dyr.
Kolla in ett smakprov på våra bilder: www.erdag.se/christinrobert
Kicki Fotograf och Ian Johnson är två favoriter. Tyvärr har vi inte råd med någon av dem
Vi var väldigt nöjd med vår fotograf Alicia Swedenborg.
Vill ni ha smakprov på hennes bilder kan ni titta i hennes blogg nedan (våra bilder är Johan & Caroline).
aliciaswedenborg.blogspot.com/
Vi är jättenöjda med vår fotograf Alexander Wilén. Bilder och kontakt info finns på ans hemsida www.fotobyalex.se
Vi har bestämt oss och bokat med Erika Gerdemark som är fantastiskt duktig! Det kostar kanske lite över medel men vi tycker det definitivt är värt det. www.gerdemark.se eller gerdemark.blogspot.com/
Vi hade Georgios från Orasis foto med oss. Otroligt fina bilder och professionellt bemötande.
Några av våra bilder finns på www.orasisfoto.blogspot.com . Rekommenderas varmt!