Rädd att det spårar ur....
Jag har sagt hela tiden att jag inte vill ha någon möhippa där bara tjejer är med och att jag inte får veta nånting (jag är planeringsmänniska så det skriker om det)
Däremot har jag sagt att jag vill ha en dag tillsammans med mina vänner där vi alla gör roliga och galna saker tillsammans, men att mina 2 bästa vänner får planera den dagen tillsammans (1 kille å 1 tjej varav hon även är tärna) De tog gärna åt sig den uppgiften. Jag har sagt att jag inte vill veta vad vi ska göra (nånting spännande får det ju vara) men däremot vill jag veta dag pga: jobbet (vi i personalen kan byta pass tex) min häst (så någon tar hand om honom) och så hundarna (litar inte riktigt på min sambo där)
Men nu har jag fått reda på att tärnan håller på att spåra ut totalt då hon tydligen tyckte att jag skulle göra en massa saker som min andra bästa vän (kan vi kalla T) har stoppat å sagt att det kan de glömma för han inte ville att jag skulle vara arg på honom sen! Så pass bra känner han mig.
Jag ville ha en dag tillsammans med vännerna då vi tillsammans gör roliga saker. Känns inte kul att bjuda hit de långresande om de bara ska se mig göra olika saker! Visst kanske är kul men det tycker inte jag!!
Har pratat med tärnan och hon vill absolut ha nummer till folket som kan tänkas sig ta hand om hästen, de som kan ta hundarna å jobbet fixar sig enligt henne!! Hmm, menar hon då att jag ska skippa ta extra pass nån helg som jag kan tro det blir av men så blir det inte av.
Det dumma är att jag trodde det var hon som skulle bromsa T för han känner den lite mer vilda, tokiga tjejen medans tärnan känner hästtjejen som är rätt lugn å osäker på nytt folk.
Jag gifter mig i juli 2009 och är redan orolig för den sk möhippan som jag vet kommer ligga på våren nångång.
Någon mer som känt sån oro för det?
Vet inte riktigt vad jag ska göra, vill ju ha en underbar, rolig och rätt galen (kan bli det tillsammans med några av vännerna) dag med mina vänner varav en del av de har jag inte träffat på 4 år nånting.
Men inte så som jag förstått det att tärnan har planerat...