Just det, vad ger ni i morgongåva?
Kom på en sak, ska ni ger er partner en morgongåva? Vad ger ni?? Behöver uppslag...
(17 dagar kvar...)
Kom på en sak, ska ni ger er partner en morgongåva? Vad ger ni?? Behöver uppslag...
(17 dagar kvar...)
bridesilly: Ja, det tyckler jag! Boka en tid och så kan han få välja motiv och sånt. Tror det blir succé! Lycka till!
Jag målade en tavla till min man, lite symboliskt att han får den sista tavlan jag målar innan jag blir hans fru. Men den hann inte torka så att jag kunde ta med den så han fick den när vi kom hem sen. Men lika glad blev han för det =)
Tatuering är en skitbra idé, synd att jag inte tänkte på det. Vi håller ju på att fundera ut och skissa på hur han ska ha sin nästa. Kanske kan han få det en annan gång, som en liten kärleksgåva "bara"... =)
men e det inte mannen bara som ska ge morgongåva????
Tack för tipset!
Jag har precis varit inne och beställt en tavla som jag ska ge till M2B i morgongåva Äntligen är det problemet löst, tack för hjälpen!
Jättefin tavla Pella! Blev lite sugen men det får bli på vår årsdag kanske :)
dom tavlorna är verkligen fina,jag fick min igår,den e finare live!!Den är i metall,inte tung,plåt kanske och det fina mönstret med våra namn i mitten!
Det tog 3dagar att få den hem från beställning till mig!
Mvh Linda
Åh vad kul! Har funderat länge på vad jag ska ge min m2b, och denna blir perfekt! Tack igen
kul att man kan dela ideer,va så lite!!
Mvh Linda
Jag fick tips här på bt om www.alskadebarn.se där det finns smycken som man graverar in, så nu har jag beställt ett sådant, en fyrstav där det ska stå din, för, evigt, 080816, så det blir en text på varje sida, hoppas det blir bra.
Jag ska ge en egengjord secret box till min sötnos (min vän är fotograf så det blir toppen, många bilder-billigt!) sedan ska de secretbox bilderna göras till en fin bok på pixopolis.se. Jag ska också ge honom en snygg armbandsklocka med någon fin gravering!
Nån som har tips på hur jag ska presentera min present? En tatuering då. Kan ju inte ge en direkt present eftersom den måste tatueras först
Jag har laddat upp en massa fina bilder på oss två genom åren in på ett USB minne som jag köpte på www.festingen.se
Det är hjärt format och jag tyckte att det var en vacker symbol...
Jag tycker att det läggs så mycket pengar på bröllopet så jag ville bara ha en symbolisk gest men någon som man kan hålla kärt och detta var perfekt..
Jag har köpt en fin klocka. Hade tänkt gravera in typ "varenda sekund med dig är den bästa i mitt liv" eller nått liknande, men hittade ingen fin klocka där det fanns plats på baksidan att gravera...alla var redan fulla med gravyr från tillverkaren, så han får en klocka med en fin förvaringsask och så skriver jag det på ett kort istället...har också köpt en liten fyll-i-bok om vår kärlek, den var jättesöt :)
Min man fick ett par Birken-stock innetofflor
dem fick han tre dagar efter bröllopet.
Min gubbe fick köpa sin pressent för en puss. Det var en vacker fickkniv. Skulla ha graverat i den, men det han jag inte... Han blev så glad, att han fick tårar i ögonen. Det visade sig att hans pappa som gick bort för 5 år sedan, alltid hade på sig en sån kniv... Min morfar hade också alltid en, därför tycker jag att riktiga män ska ha en lite fickkniv, så de kan lösa problemen på vägen! Så att han hade samma känsla var ju nästan läskigt!