Just det, vad ger ni i morgongåva?
Kom på en sak, ska ni ger er partner en morgongåva? Vad ger ni?? Behöver uppslag...
(17 dagar kvar...)
Kom på en sak, ska ni ger er partner en morgongåva? Vad ger ni?? Behöver uppslag...
(17 dagar kvar...)
jag har beställt en tavla,där jag skrivit våra namn och vigseldatum på!
Fick den igår,jättefin!
Finns att se här,tema kärlek!
www.homedecor.se
Oj vad mycket tips! Tack!
josefinelinden: Hoppas att du får din present!! Nån bättre går väl inte att få?
Hedebris: Även jag funderar lite på om vi ska skippa det... Men, min blivande verkar sugen på det, så då vill man ju inte stå där utan!
lillaj: Vad är secret box bilder? Låter lite syndigt, är det det?
grabbarna: låter ju underbart med sovsäck!!
Aleta: kul att halsbandet uppskattats! Nåt sånt skulle kunna vara nåt...
jag köpte en jättefin resväska till min blivande. I den ska jag sedan även lägga lite romantiska saker - typ middag för 2 osv... Vi ska ju göra resten av livsresan ihop nu ju. Då kan det behövas en väska!
har beställt en specialskriven text till nothing else matters.
tanken är att den ska handla om oss o vår kärlek, men vi får väl se när den är färdig.
Blir det bra ska den sjungas i kyrkan o då räknar jag det som hans present.
Eh, allt jag skrev försvann tydligen.. Secret boxbilder är vackra bilder tagna hos fotograf på mig i fina underkläder med olika detaljer som chapagneglas, rosenblad, i brudskorna, med en ros etc och de bästa bildern har jag sen samlat i ett album!
hehe eller hur!
Jag vill ha minst 4 och jag blir ju inte yngre direkt;)
Låter en tatuering som något som skulle funka som morgongåva? min blivande vill tatuera sig igen och jag funderar på om man kan ge något sådant?
Ja menar en bröllopsgåva som varar hela livet måste ju funka eller?
josefinelinden: Då ska jag hålla mina tummar hårt för er där på bröllopsnatten...
Nu har jag funderat av och an. Antingen är jag inne på ett litet guldkors till hans kedja. Eller en skön spabehndling nånstans med en påföljande brunch. Men, jag har inte bestämt mig. Så kom gärna med fler förslag!! Det är roligt att höra!
bridesilly: Jag tycker det låter kanonbra med tatuering, om han redan varit inne på att han vill ha en! Det röstar jag för!