• fiaprincess

Snälla hjälp, morgongåva.

Hej, snälla kan någon hjälpa mig med förslag på vad man ger sin blivande man dagen efter man gift sig...

Det vanliga men ger är väl, plunta,slips nål, slips, manchettknappar(vet inte hur man stavar),

Men min karl vill inte ha sånt, vad tusan ger man då? har letat runt på näten på alla tänka bara & inte tänk bara sidor. Hittar inget.

Tacksam för svar, skriv gärna i min gästbok, tycker det är lite enklare.

För övrigt gifter vi oss den 30/8, är 39dagar kvar... börjar bli nervös...

Kram på er

• Svar på tråden Snälla hjälp, morgongåva.
  • fiaprincess

ja, men det var ju en bra idè.
    Ska fundera lite på den. Tack.

T3ZZ skrev 2008-07-22 21:35:08 följande:
    du och era söner kan göra ett scrapbooking album med massor med minnen från tiden från när ni blev tillsammans till nu.
  • impala58

Säger som någon annan sa på en annan tråd i samma ämne:
    Han får ju mig! Hela mig!

Nej, men ärligt talat så funderar jag på ett vinöppnarset av något slag eller ett silverhalsband (stav).

• fiaprincess

Det var oxå en bra idè, roligt. Men usch vet inte om jag skulle våga det. hehe

zsandora skrev 2008-07-22 21:38:06 följande:
    jag va å gjorde secret box idag, jätte fina bilder som jag vet att min m2b kommer att uppskatta. Dom va inte nakna, utan med kläderna som kommer att va under brudklänningen.
  • fiaprincess

Men det var en bra idè,vinöppnar sett. Han gillar ju vin. Fast undrarom han skulle uppskatta det. hmm

impala58 skrev 2008-07-22 21:43:42 följande:
    Säger som någon annan sa på en annan tråd i samma ämne:Han får ju mig! Hela mig!Nej, men ärligt talat så funderar jag på ett vinöppnarset av något slag eller ett silverhalsband (stav).
  • zsandora

helt ärligt trodde inte ja det heller, min den fotografen va så grymt bra så hon fick mig att k´änna mig snygg å sexig! inte nåt obekväm

• fiaprincess

Nu kunde jag andas ut hehe, tur det var en kvinna. Jag hade aldrig vågat gjort det om fotografen var en man. hade nog inte fått det heller.

zsandora skrev 2008-07-22 21:45:21 följande:
    helt ärligt trodde inte ja det heller, min den fotografen va så grymt bra så hon fick mig att k´änna mig snygg å sexig! inte nåt obekväm
  • T3ZZ

Du kanske har en bra kompis som kan ta lite foton å sen photoshopa dom. då slipper du åka nånstans. du kan ju ta fotona i er säng ;)

• fiaprincess

hehe
    Ja kanske det

T3ZZ skrev 2008-07-22 21:55:00 följande:
    Du kanske har en bra kompis som kan ta lite foton å sen photoshopa dom. då slipper du åka nånstans. du kan ju ta fotona i er säng ;)
  • tapjac

kanske inte så romantiskt men det här VET jag att han kommer att uppskatta...

har bokat två platser på en supersnabb racerbåt (kommer inte ihåg vad det heter) på www.uppochner.se

det blir en heldag med åka av och sedan några stopp för picknick osv...

han kommer bli jätteglad, bäst av allt är att jag tänker följa med honom, och han vet hur mycket jag hatar vatten och sjön!!!

• blivande fru carlsson

Jag kommer ev. att köpa en dyrare klocka.

• Amazingme
    fiaprincess skrev 2008-07-22 21:10:16 följande:
    Nä det vet jag, men traditioner ändras hela tiden.Vad menar du med. Citerar tänkte ta dina bilder på mig och våran son.. inte naket då
    Sorry, menade naturligtvis FINA bilder och inte dina. ska ja inte sno dina bilder
  • Nightingale

jag har 2v kvar och vet fortfarade inte vad jag ska köpa

• Babajaga

Ett manligt silverarmband med en personlig gravering?

Svar på tråden Snälla hjälp, morgongåva.