• fiaprincess

Snälla hjälp, morgongåva.

Hej, snälla kan någon hjälpa mig med förslag på vad man ger sin blivande man dagen efter man gift sig...

Det vanliga men ger är väl, plunta,slips nål, slips, manchettknappar(vet inte hur man stavar),

Men min karl vill inte ha sånt, vad tusan ger man då? har letat runt på näten på alla tänka bara & inte tänk bara sidor. Hittar inget.

Tacksam för svar, skriv gärna i min gästbok, tycker det är lite enklare.

För övrigt gifter vi oss den 30/8, är 39dagar kvar... börjar bli nervös...

Kram på er

• Svar på tråden Snälla hjälp, morgongåva.
  • Amazingme

Enligt tradition ska du ju inte ge nått egentligen

secret box verkar vara populärt annars.. tänkte ta dina bilder på mig och våran son.. inte naket då

• fiaprincess

Nä det vet jag, men traditioner ändras hela tiden.

Vad menar du med. Citerar tänkte ta dina bilder på mig och våran son.. inte naket då

Amazingme skrev 2008-07-22 21:02:14 följande:
    Enligt tradition ska du ju inte ge nått egentligen secret box verkar vara populärt annars.. tänkte ta dina bilder på mig och våran son.. inte naket då
  • Humlanhubbe

En upplevelse kanske..är han den äventyrliga,matintresserade eller ngt annat kul?Lovar dig du hittar nåt kul o intressant på liveit.se!

• T3ZZ

Ni har redan en son men kanske ge din man ett barn till, i morgongåva?

• EvelinaK

Jag ska ge min man, en övernattning på en svit med bubbelbad på rummet och två rätters på resturang!
    Det kanske är en idé????

• fiaprincess

har kikat där, men han är inte direkt romantisk,så häst ridning & choklad smakning,champange/whisky provning & sånt kan man ju glömma. Finns ju testa provköra bilar men det är så dyrt

Humlanhubbe skrev 2008-07-22 21:22:50 följande:
    En upplevelse kanske..är han den äventyrliga,matintresserade eller ngt annat kul?Lovar dig du hittar nåt kul o intressant på liveit.se!
  • fiaprincess

Vi har två söner. en på 5 o den minsta 18mån, nja barn vill han inte ha riktigt än..
    men en jätte bra ide annars, men kna ju inte bara ge..hehe han måste ju vara med på ett hörn

T3ZZ skrev 2008-07-22 21:24:38 följande:
    Ni har redan en son men kanske ge din man ett barn till, i morgongåva?
  • fiaprincess

det lät ju jätte trevligt. men min blivande reser bort så mycket & bor på hotell å han skulle nog inte uppskatta det, fast jag skulle det

EvelinaK skrev 2008-07-22 21:26:20 följande:
    Jag ska ge min man, en övernattning på en svit med bubbelbad på rummet och två rätters på resturang! Det kanske är en idé????
  • T3ZZ

du och era söner kan göra ett scrapbooking album med massor med minnen från tiden från när ni blev tillsammans till nu.

• zsandora

jag va å gjorde secret box idag, jätte fina bilder som jag vet att min m2b kommer att uppskatta. Dom va inte nakna, utan med kläderna som kommer att va under brudklänningen.

Svar på tråden Snälla hjälp, morgongåva.