• SweetSun

    Göteborgsbrudar 2009-träff

    tänkte vi kunde ha en egentråd för träffen..?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-21 12:34
    Lägg in erat namn under de datumen ni kan.

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009-träff
  • Tx2

    FIKAAA!!

    22 oktober:
    Artist
    Tx2

    23 oktober:
    Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2

    taco och tequila hos baver!

    Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

    lör 1/11
    MD2009
    Tx2
    Artist
    Baver

  • Tx2

    Skille, du får göra som stackars A och gå på bio själv

    Jag är ensam-hemma då. Kommer hem på morgonen och är jag inte helt dödstrött så kan vi hitta på något. Kanske min tur att somna när jag har besök


    skille skrev 2008-10-10 10:22:42 följande:
    Om noen trenger en panik fika, den 18 okt. så har jeg blitt forlatt til fordel for en herremiddag... og siden jeg ikke er en mann får jeg ikke være med.. heldigvis:)
    Baver: Om du hade svårt att få ihop det på fredagen för tacos (verkar som om flest kan då) så går det nog bra att vara hemma hos mig. Men då kan ni nog behöva vänliga själar som hämtar er för bussen på kvällen är inte rolig.
  • skille

    Tx2: Tror jeg lider av sove syken, etter 2000 blir jeg dø trøtt, uansett hvor jeg er eller hvem jeg er med. Det kan hende det er fordi jeg sover dårlig på natten. Men jeg er ikke vanskelig, jeg bare sover lit og lar andre snakke om allt og ingenting... jeg er rar jeg vet..

  • baver

    tx2- det var snällt av dig att erbjuda, men det är lugnt vi kör på fredagen helt enkelt!

    angelica- jag har massa andra goa grejer att dricka för alla som vill..hoppar gärna tequilan själv också...

    gött då bokar vi fredagen helt enkelt. ha det fint!

  • Myrmor

    Glöm inte att uppdatera fika- och tacolistan:

    FIKAAA!! (condecco kompassen vid 18??)

    23 oktober:
    Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2

    taco och tequila hos baver!

    Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

  • Myrmor

    typ granne med fröken ohlsson där vi var en gång. MItt emot soho, på hörnet i kompassen (shopping"gränden" jag förklarade om när vi skulle ses då)


    SweetSun skrev 2008-10-15 16:09:43 följande:
    vart i hellskotta ligger condecco??
  • SweetSun

    eh, då kanske jag vet ;)

    Vore trevligt med en "hemma-hos" fika framöver igen! det var väldigt trevligt!

  • Myrmor

    om ni föredrar kan vi ta en hemma hos-fika hos mig, men då blir det med bebis, kanske inte spelar någon roll?

  • Myrmor

    Glöm inte att uppdatera fika- och tacolistan:

    FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

    typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

    Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2

    taco och tequila hos baver!

    Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

  • Carolina1979

    Glöm inte att uppdatera fika- och tacolistan:

    FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

    typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

    Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

    taco och tequila hos baver!

    Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

  • SweetSun

    jag kan ta med en god morotskaka om nån är intresserad? Så får jag bidra med något denna gången

    Eller så spar jag den som mutning till en fika hos mig

  • Tx2

    Spar den till mutning för fika hos dig!

    Glöm inte att den här tråden oxå snart behöver uppdateras. Det fixar du Sweetsun?

    Kram

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009-träff