• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009-träff

    Kan inte till den första träffen, bortrest o sedan renovering på huset.

    Om ni vill fika så kan ni antingen ses på espresso house. Ligger inne i centralhuset/centralstationen. Alt så traskar ni upp till fröken Olsson som ligger på östra larmgatan, inte långt bort från centralsstationen.

  • Tx2

    Ons 13/8
    (Tx2)
    sweetsun
    Lantzakeri

    Tors 14/8

    Fre 15/8

    Mån 18/8
    Tx2
    sweetsun

    Tis 19/8
    Tx2
    sweetsun

    Ons 20/8
    Tx2
    sweetsun

    Tors 21/8
    Tx2
    sweetsun
    MD2009

    Fre 22/8

  • Tx2

    Hej, skall vi köra på en träffa imorgon, onsdag kl 18.00 på espreso house? Kan vara så att jag har förhinder plus att en j***a automat tuggade upp mitt kort nu på eftermidaggen så nu är jag kontant- och kortlös

  • Tx2

    SweetSun: min semester är slut så jag är i gbg.
    Vi kanske pratar så mycket i mun på varandra så att vi måste ses nästa vecka oxå

  • Tx2

    Skall vi göra ett nytt försök på torsdag o hoppa på att daniela´s inskolning går bra

    Tis 19/8
    Tx2
    sweetsun
    Daniela

    Ons 20/8
    Tx2
    sweetsun
    Daniela

    Tors 21/8
    Tx2
    sweetsun
    MD2009
    (Daniela)

  • Tx2

    Kanske dax att bestämma sig för vilken dag. Verkar vara stå mellan tisdag o torsdag. Men eftersom jag troligtvis inte kan på tisdag så är det bra om ni andra även har åsikter om vilken dag som är mest lämplig.

    Tis 19/8
    (Tx2)
    sweetsun
    Daniela
    Skille

    Ons 20/8
    (Tx2)
    sweetsun
    Daniela
    Skille (kan etter 1900)

    Tors 21/8
    Tx2
    sweetsun
    MD2009
    (Daniela)

  • Tx2

    Då kör vi på torsdag. Espresso house inne på centralstationen klockan 18. Finns två, men den större har nog bättre med sittplatser. Kommer man från drottningtorget ligger den på vänster sida bredvid något som heter i stil med blue, eat & lunch mitt inne på centralstationen.

    Hoppas att du kan komma loss, Skille.

  • Tx2

    Ligger även mittemot pressbyrån, men med tanke på att det finns fyra stycken (kan ha missat någon) så hjälper inte den informationen kanske.
    Ligger nära den utgången som är mot tunneln till nordstan och på samma "byggnad" som burger king.
    Inboxar mitt mobilnummer ifall du går vilse, jag lyckades göra daniela vilsen senast.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009-träff