• brudlycka

    Morgongåva till min blivande man

    Ska man ge en present och i så fall vad? Jag har ingen aning behöver tips :)

  • Svar på tråden Morgongåva till min blivande man
  • ylle08

    Jag tänkte göra en tatuering till min blivande man. Jag har redan 2 hjärtan på insidan av vristen med våra barns första bokstav och jag tänkte göra ett till hjärta men min mans bokstav/namn i. Jag hoppas att han inte lägger märket till det då jyst före bröllopet när det finns annat att fixa med

  • jagskallgiftamig

    Hade min möhippa i lördags och då hade tjejerna fixat med morgongåvan till min m2b.
    Jag leddes in i ett rum där en sminkös lade en proffsig make-up på mig. Sen kom frisören och fixade mitt hår. Satte i avtagbara hårförlängningar i korkskruvar och lockade även mitt eget hår. Jag fick inte titta mig själv i spegeln.
    Sen fick jag gå vidare in i ett annat rum, där mina bröllopsunderkläder låg fint upplagda på ett bord.
    Jag fattade ingenting...
    När jag sen tittade upp såg jag att de hade tagit dit en proffsfotograf. Hon tog mellan 200-300 bilder på mig i underkläderna. Kändes verkligen jättebra. Vi tog även foton på mig tillsammans med mina påklädda väninnor (kan vara kul att ha själv sen).
    De sista fotona togs när jag skulle titta in i en spegel. Där fick jag syn på mig själv för första gången och jag kan säga att jag ALDRIG har känt mig så vacker! Jag fattade inte att det var jag!!!

    Idag skall jag iväg till fotografen och välja ut vilka bilder jag vill ha till ett album jag själv skall fixa.

    Måste säga att jag blev väldigt överraskad över allt mina härliga vänner hade fixat till mig!

  • MissMijah

    jagskallgiftamig: vilken underbar present! härliga vänner du har

  • Mrs Mac

    Min man fick en fin rakapparat... Inte så romantiskt kanske man han behövde verkligen en och glad blev han iaf!

  • Tit

    Jag gav två flaskor årgångsvin - en till 5årsdan och en till 10årsdan! Han blev glad och jag nöjd!

  • sanan

    jag gav en id bricka i guld, han bytte liksom jag efternamn och på baksidan graverade jag in "till min man" och vårat bröllopsdatum. Han blev jätteglad.

  • Mrs CJ

    Min blivande ska få två biljetter till en konsert som han vill gå på. Förhoppningen är att han tar med mig, haha. Då ingår en middag på stan i det hela .

    Men det jag tror (och hoppas) att han kommer att uppskatta mest är en bok jag tänker göra iordning åt honom. Min kärleksbok. Där tänker jag skriva lite kring några minnen och erfarenheter vi har haft under vår tid tillsammans. I mina egna ord. Dikter, skriva ett kärleksbrev mm. Sen är tanken att jag på varje bröllopsdag alla år framöver ska skriva några rader i boken. Så det gäller att inte fylla hela boken från början .

    Sen kanske jag hitta på lite andra småsaker att köpa. Kruxet blir att få allting till hotellet på bröllopsdagen eftersom det är han som ska checka in... Vill inte ens att han ska veta att han ska få ngn morgongåva för han förväntar sig inte det.

  • norpans mamma

    Min blivande man kommer att få en fickplunta med sitt namn ingraverta av mig. han har länge pratat om att han vill ha en.

Svar på tråden Morgongåva till min blivande man