• brudlycka

    Morgongåva till min blivande man

    Ska man ge en present och i så fall vad? Jag har ingen aning behöver tips :)

  • Svar på tråden Morgongåva till min blivande man
  • Krokodill

    Lajsan; Nej, inga tips ännu. Jag har inte hunnit titta ännu men hoppas hinna ta en tur på stan i helgen. Om du stöter på några fina så får du gärna inboxa mig!

  • patapluschk

    en designad stol till vårt nya hem. en bild på den med till hotellet.

  • Nalle Puh 40

    Funderar på en filmkamera för det har vi ändå tänkt köpa snart eftersom man gärna vill ha en när barnen kommer...

  • busfia

    Jag var på landet när rodredenron blomma i lila. Tog kort när jag har endast bröllops underkläder på mig, fixa till håret och hade slöja. Det var kul
    Köpte ett litet svart foto album och hitta lösa bokstäver som jag kunder klistra på utsidan, blev hot babe,(wettergrens). Det pratas ju alltid om den svarta boken, så nu har han en fast inga telefon nummer i hi hi

  • Schatzilein

    DK Man har en del snyggt. Men vet inte om det är några som funkar att gravera i... Säg till om du hittar något, för jag funderar på att göra detsamma!


    asi75 skrev 2008-07-18 16:06:57 följande:
    Tänkte jag skulle köpa ett halssmycke och gravera in typ "vid din sida förevigt" eller något på baksidan. Någon har nåt tips på vad man kan hitta nåt halssmycke, typ guld/silver/metall med lädersnöre eller så? det är hans stil....är det en bra eller dålig idé? eller har ni nåt annat tips??
  • lbmarbrg

    Min man fick ett halsband av mig i morgongåva. En fyrkantig silverplatta som hänger på en läderrem. På plattan står det mitt nam och på baksidan står det vigseldatum. Han har aldrig haft halsband förr, men gillar det jättemycket och har det på jämt.

  • lönnsjö

    Om jag vågar blir det en secret box. Annars blir det ett halssmycke.
    Det finns fina att beställa efter eget önskemål på namnsmycken.com

  • chamor

    Jag har tagit secret box bilder själv som jag ska ge.. Tillsammans med en bibel och en honeymoon uppsättning med kläder..

  • Powerpuffgirl

    Jag ska ge honom (och givetvis också till mej själv) en luftballongfärd =)
    Vi kommer då få vara om med att förbereda ballongen, vara uppe i luften ca en timme, få en härlig picnic efteråt med champagne i graverade glas vi sedan får behålla + ett certifikat på att vi flugit luftballong.

    En liten upplevelse i morgongåva med andra ord =)

  • Herr Nilsson

    Jag rekommenderar en tjusig reservoarpenna. Själv är jag särskilt fäst vid pennor i Pelikans Souveran-serie. Pelikan M400 med ett F-stift, det är grejer det!

Svar på tråden Morgongåva till min blivande man