• Ssand

secret box

Hej! Nu har vi snart varit gifta i ett år, och jag vet att min man skulle uppskatta lite vackra bilder på sin fru! :)
    Jag behöver tips om fotografer som kan ta sensuella bilder att ge bort! Nån som själv gett bort en sk. "secret box"??? Fotografen bör finnas i Stockholm.
    Hoppas på många svar, för snart är det dax...
    Tack!

• Svar på tråden secret box
  • lisen85

mitt ingick i vårt fotopaket men annars kostade det ca 1000

• Indil

Ssand skrev 2008-07-10 20:45:36 följande:

Den med lite mer "helkropp"? Den är jättefin! Den enda i sitt slag på hennes sida, så därför började jag fundera över det. Var det läskigt att vara helt näck? :)
    Jag kände mig så pass trygg där, så det kändes naturligt.
  • csnh4959

Funderar på om jag skall ta mod till mig.

• lisen85

gör det, jag tror inte du ångrar dig. jag ser verkligen fram emot att se min blivandes min när han får bilderna

• Nienna
    Ssand skrev 2008-07-10 20:07:48 följande:
    Nienna: Ingår det ett album i priset på det stället? Eller är det styling och bilder på cd?
    Det är ett album också, med 15 bilder.
  • furillen
    PL080802 skrev 2008-07-10 20:25:38 följande:
    Ssand: ska hämta mitt album hos OzDeleau imorgon. Hon tog massor av fina bilder, väldigt svårt att välja vilka 16 som skulle ingå i albumet.. Tycker inte att jag ser ut som en Slitztjej på bilderna men kan hålla med om att det är vackert att vara i naturliga miljöer såsom hotellrum, på en äng el likn. Jag är vädligt nöjd i alla fall, dessutom är hon trevlig och serviceinriktad.
    naturligtvis menar jag inte att alla ser ut som slitz-tjejer! men många hemsidor har den vibben. och så är jag lite kräsen för både jag och min m2b jobbar inom foto.
  • furillen
    lisen85 skrev 2008-07-10 21:00:28 följande:
    en av mina med helkropp. www.svartmagi.org/secret/slides/6.jpgman väljer såklart själv om man vill vara helnäck. i början hade jag bestämt mig för att inte vara näck men efter ett tag var jag så avslappnad och allt kändes så tryggt så jag näckade och när man ser bilderna så ångrar jag inte det.
    åh jävlar vilken fin bild!!!!! helt galet. hade jag sett ut sådär hade jag också näckat

nä men allvarligt ångrar jag lite att jag inte tog "naknare" bilder. hade inte velat ta en naken helbild men en bröstbild. för är man inte nöjd är det ju bara att inte ha med den i albumet. men jag var så j-la nervös så jag klarade inte det. blev några med händerna för brösten. men de blev fina ändå.
  • Ssand

Lina&linda har ju ett jättebra pris, eftersom det ingår styling också! Men nu har jag varit i kontakt med dem, och jag är inte ute i jättegod tid, så jag kan ingen av de tiderna som fanns i juli. Men jag har bokat tid hos Åsa på OzDeleau! Om 2 veckor idag! Ska bli väldigt spännande, och jag kan knappt tänka på nåt annat! :)

• Ssand

Nu har jag tagit mina bilder hos OzDeleau, fått dem, och valt ut vilka som ska vara med i albumet! :) Inte det lättaste kan jag säga... Skulle välja ut 16 av 170 bilder!!! Och alla var fina. Men det var jättekul! Kände mig väldigt avslappnad, och presenten kommer säkerligen att bli uppskattad!

• lisen85

nån bild du kan visa? "nyfiken"

Svar på tråden secret box