• Ssand

secret box

Hej! Nu har vi snart varit gifta i ett år, och jag vet att min man skulle uppskatta lite vackra bilder på sin fru! :)
    Jag behöver tips om fotografer som kan ta sensuella bilder att ge bort! Nån som själv gett bort en sk. "secret box"??? Fotografen bör finnas i Stockholm.
    Hoppas på många svar, för snart är det dax...
    Tack!

• Svar på tråden secret box
  • MrsPink

Håller med inlägg nr 6: furillen. Gjorde min där oxå, är supernöjd med henne!! Å min man blev lika nöjd han

• PL080802

Ssand: ska hämta mitt album hos OzDeleau imorgon. Hon tog massor av fina bilder, väldigt svårt att välja vilka 16 som skulle ingå i albumet.. Tycker inte att jag ser ut som en Slitztjej på bilderna men kan hålla med om att det är vackert att vara i naturliga miljöer såsom hotellrum, på en äng el likn. Jag är vädligt nöjd i alla fall, dessutom är hon trevlig och serviceinriktad.

• Indil

Jag har varit hos OzDeleau. Hon är jättetrevlig och tar fina bilder.

• Ssand

Kul att få höra från några som har erfarenhet av henne! Kände ni er avslappnade? Bilderna på hennes hemsida är mycket "detaljbilder"; är det bara för att de ligger på hemsidan? Hon tar andra sorters bilder också va? Med mer kropp och ansikte? Jag har inte så exklusiva underkläder som är så mycket att ta massa bilder på... :)

• Indil

Jag har både helbilder och andra. Hon fick åtmistone mig att känna mig avslappnad och jag är inte direkt sån som älskar att bli fotad. Hon instruerade hur jag skulle vara och senare kunde jag spexa lite själv också.
    Om man kikar på hennes hemsida i albumet på 3:e bilden uppifrån, andra från vänster trooor jag att det kan vara jag

• Ssand

Den med lite mer "helkropp"? Den är jättefin! Den enda i sitt slag på hennes sida, så därför började jag fundera över det. Var det läskigt att vara helt näck? :)

• lisen85

en av mina med helkropp.

www.svartmagi.org/secret/slides/6.jpg

man väljer såklart själv om man vill vara helnäck. i början hade jag bestämt mig för att inte vara näck men efter ett tag var jag så avslappnad och allt kändes så tryggt så jag näckade och när man ser bilderna så ångrar jag inte det.

• lisen85

tack,jag var så nervös men vilken egokick. för första gången kände jag mig modig, snygg och kvinnlig

• csnh4959

Tufft att du vågade! Det var en vacker bild. Min blivande frågade idag ang om han får någon morgongåva. Var det dyrt?

Svar på tråden secret box