Vad ska ni ge era tärnor?
Som frågan lyder, vad ska ni ge era tärnor?
Som frågan lyder, vad ska ni ge era tärnor?
men det är verkligen svårt att hitta nåt bra.. bestman är i allafall fixad
Hur mågna tärnor har du?
Har 3 tärnor...
Har inte fixat nåt till bestmenen heller (2st varav en även är toastmaster) *suck*
Får ut och kolla lite i helgen. Har sett jättemånga fräcka smycken, men det känns lite tråkigt att komma med halsband eller armband när ena tärnan är en flitig tillverkare...
Hur många tärnor har du, flora82?
Min tärna får klänningen, smink och håruppsättningen. Sen har jag köpt ett söt enkelt halsband som det står "mother daughter friend" på. Allt som hon är liksom
Min tärna skulle avsky att få något som hon måste dras med resten av livet, dvs en minnessak. Och jag tror hon lär minnas mitt bröllop ändå. Kanske något fint foto på henne möjligtvis, kanske ska be de som fotograferar att se om de inte kan få till något riktigt fint foto på henne och hennes kille, som jag kan förstora och ge bort.
Smycken får hon ändå, eftersom jag gör smycken själv så får hon litet då och då...
Kanske bara ger bort presentkort på en trerättersmiddag, med vin och övernattning efteråt i vårt nya hus när det är klart...
Kan ju tillägga att jag betalar för en klänning som blir uppsydd efter hennes mått. Jag har iofs bestämt att den ska vara blå, men hon har fått välja nyans och modell helt själv. Betalar även håruppsättningen hos frisören.
ska köpa söta vänskapsarmband till mina tärnor
kyssjohanna.jetshop.se/
ja jag kan förstå vad du menar, om hon är flitig hantverkare blir det ju lite skumt :)
jag kommer ha fyra tärnor men vi har bara en bestman. till han köpte vi en ölsejdel graverat med hans namn, fick tipset av någon här på bt. kan jag verkligen rekomendera, där fanns snapsglas med :)
Jaa, ölsejdel med gravyr är nog inte dumt
Båda två ääälskar öl!
då e det perfekt juh :)
kolla in denna länken:
www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1013881&PPC=61293
Ååh så fina de var! Dom blir det! *hihi*
haha ja o det är ett stort problem hahaha
:)
Jag hittade ringar en gång i tiden, tjocka som det stod tro hopp och lycka i eller nåt liknande.
Typ dessa www.alskadebarn.se/ (textsmycken)
Men jag kommer inte ihåg var jag hittade dem, och som sagt kan jag inte köpa smycken men jag kom på det efterår...
Kanske presentkort på nån ansiktsbehandleng eller massage eller nåt...
Kanske inte så mycket minne i det... Men man kan kaske lägga till ett fotoalbum från förberedelser och bröllopsdagen eller bara bröllopsdagen... hmmm
ja älskade barn har många fina smycken, vet även ett ställe här i karlstad (borde kunnas göra på fler ställen) som gör tags med olika motiv. dvs. du kan gå in med ett foto på en kompis eller dig själv osv. så gör de ett jätte fint smycke av det.. det blir liksom inpräntat.. hoppas du förstår vad jag m enar.. det är då i silver.. jätte fina, kom på det nu när du prata om tro, hopp o kärlek. presentkort och foton är också alltid tacksama.. :)
Ja, tacksamma... och kanske lite tråkigt hahaha...
Ska fundera lite till.
Det var ju oxå fräckt med smycke med foto på...
förresten,... måste tärnornas presenter vara likadana?
Två tärnor är min bästa vänner och en min syster. Kan jag köpa vänskapsarmband till två och ett systerarmband till en?
det tycker jag absolut.. låter som en bra ide
säg till när du kommer på nåt :) jag är också väldigt osäker va d jag ska köpa :)
Yes, jag lovar. Ska söka lite på internet. Kanske hittar något där... *håller tummarna*
Mina tärnor ska få något personligt. Jag vet tex att min ena tärna väldigt gärna vill ha en dyrare sak till sin hobby, som jag tänkte att hon ska få. Den andra tärnan får nog en sodastream :) Hon bor själv och dricker mkt bubbelvatten :D
Sen så kommer bestman få något från bröllopsresan :)