Vad ska ni ge era tärnor?
Som frågan lyder, vad ska ni ge era tärnor?
Som frågan lyder, vad ska ni ge era tärnor?
Vi gav våra tärnor, best man och toastmadamde (kvinnor allihop) var sitt likadant halsband som de hade på vigseln. Vi hade meddelat dem om att vi som tack för att de ställde upp ville ge dem var sitt halsband att ha på vår bröllopsdag. Vi samlade dem en halvtimma innan vigseln och gav dem halsbanden. De tyckte att de var jättefina och jag har sett att de redan använt dem flera gånger sedan dess (vi gifte oss 21 juni).
mina två tärnor kommer att få haldband, armband och örhängen som jag gjort samt att jag syr deras klänningar.
jätte fina presenter ni har tänkt ge alla. Smycken låter som en bra úppskattad idé
e det inte svårt att hitta underkläder till tärna? Jätte bra idé men man tänker storlekar osv. Hur många tärnor har du?
Mina tärnor står för kläder och skor själva, vi bjuder på tärnbukett samt en del av hår/makeup + att de får varsitt halsband (Baglady) som liten minnesgåva
vi har 3 tarnor, vi fragar dem helt enkelt :)
Vi ar inte sa blyga av oss :)
ja så kan man ju också göra haha *korkade mig*
Jag skulle oxå vilja ha tips, annat än smycken för den ena tärnan illverkar smycken själv
Man skulle ju kunna fråga, men jag vill överraska de på morgonen på dagen b. Som tack för allt de gjort. De kommer inte att förvänta sig det
jag är jätte vilsen över vad jag vill köpa. Jag har antingen funderat på smycken eller en godisbox med bild på mig och tärna och sen personligt text i locket (därinne) vet dokc inte om det blir uppskattat...
Låter jättefint! Det är ju verkligen ett minne för livet