• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram? nr 2

Hej alla

Den tidigare tråden har stängt så nu kommer en ny sådan...

Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

Ledsen om jag missat någon i gamla tråden - hör bara av er i så fall.

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram? nr 2
  • GladaEmma

skickat

Jenbor95 skrev 2008-07-27 20:58:36 följande:
    Hej!Skulle bli jätteglad om du ville göra ett med initialerna J och E i Tiranti Solid och hjärta G.Mailadress jennifer.bornarve@tele2.seTack för hjälpen!/Jenni
  • mis79

Hej igen

Skrev alrig min mail innan. den är bahia_79@hotmail.com.

ingen brådska med monogram men skoj om du kunde hjälpa.

kram så länge

• ikater

Hej snälla Emma, får man be om ett monogram med Peter & Erika i edwardian script? och kanske också ett med bara P & E? Den varianten med &-tecknet i bakgrunden som kallas Monogram i ditt bildgalleri föll mig verkligen i smaken

Min adress är peachess@rocketmail.com
    Ha en underbar dag!

• vixen not a tramp
    GladaEmma skrev 2008-08-03 11:53:41 följande:
    Klart. Vad har du för email? vixen not a tramp skrev 2008-07-22 22:14:11 följande:
    TACK så hjärtligt, jag är så glad över att du tog dig tid, verkligen!!!

Jag skrev ett meddelande och skickade till din inbox här på BT, jag är liiite hemlig av mig jag. Skickar den igen!
    Och jag måste bara säga att du måste vara en av BTs mest hjälpsamma och snällaste användare, hoppas du får hjälp med allt DU behöver!

Tack igen, kram Vixen
  • vixen not a tramp

Nu ligger den och väntar i den inbox här på BT!

Tack igen!

• vixen not a tramp

Så snyggt, tack igen!

• ninaojocke

hej GladaEmma..fantastiskt att det finns människor som du som delar med dig av dina kunskaper:) skulle bli mycket glad om du kan hjälpa mig med monogram Initialerna är N och J skulle gärna vilja ha med ett hjärta imellan i svart färg och gammal stil men dock läsbart..hihihi tacksam om du har tid

Mvh Nina
    Hultking@hotmail.com

• GladaEmma

Visst. Titta gära i mitt galleri och se vilket typsnitt du gillar...eller kolla i Word =) Kolla även hjärta om du vill...

ninaojocke skrev 2008-08-20 23:00:33 följande:
    hej GladaEmma..fantastiskt att det finns människor som du som delar med dig av dina kunskaper:) skulle bli mycket glad om du kan hjälpa mig med monogram Initialerna är N och J skulle gärna vilja ha med ett hjärta imellan i svart färg och gammal stil men dock läsbart..hihihi tacksam om du har tidMvh NinaHultking@hotmail.com
  • mis79

hej Emma!

Mailade dig nyss!

Mvh maria

• linahann

Hej! Gud vad du e gullig!

Önskar " Sebastian & Johanna 20080920" Monograma varianten med ett hjärta istället för & tecken om det går...
    Kram & tack

• linahann

Monogram scriptina i rosa o grått..
    Herregud vad man kan glömma när man har bråttom!
    Bröllopsstress till tusen!!!
    Kram

• ninaojocke

hej igen kollade ditt galleri
    text: english ultra och hjärtat som sitter övanför texten english ultra om du förstår vad jag menar:)

Kan du göra ett med datumet och ett utan?
    1/8 2009

tack på förhand

Svar på tråden Önskas hjälp med monogram? nr 2