• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram? nr 2

Hej alla

Den tidigare tråden har stängt så nu kommer en ny sådan...

Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

Ledsen om jag missat någon i gamla tråden - hör bara av er i så fall.

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram? nr 2
  • ditte1

Hejsan!
    Du hjälpte oss förut med namn monogram!
    Kan du göra ett till med våra initaler M & P i grönt?
    Edwardian Script ca 3 x 3 cm?
    Jättesnällt!
    Du har min hotmailadress!
    ditte

• Cillsingen

Hej!
    Skulle jättegärna vilja ha hjälp med ett monogram med namnen Cecilia & Peter. Det du har i ditt bildgalleri med &-tecknet bakom namnen är jättefint. Gärna i brun text.

Tack på förhand till en vänlig själ som delar med sig av sina talanger!

• Jenbor95

Hej!

Skulle bli jätteglad om du ville göra ett med initialerna J och E i Tiranti Solid och hjärta G.

Mailadress jennifer.bornarve@tele2.se

Tack för hjälpen!

/Jenni

• GladaEmma

Klart. Vad har du för email?

vixen not a tramp skrev 2008-07-22 22:14:11 följande:

Hej där!OM du skulle ha lite tid över och känna att, NU vore det kul att knåpa med ett monogram, då får du så hjärtans gärna hjälpa mig! Jag gillar typsnittet till Emma och Marcus som ligger "under bordet" i din presentation. Nummer 3 kanske det blir?Det hjärtat som jag gillar bäst är det som ligger under Porceline, alltså det som är "helt". Initialerna är C och MÅh, jag vet inte hur jag ska formulera mig, jag är så trött! Om du vill, orkar och kan så blir jag superglad!!!Ha det bra, kram M
  • GladaEmma

Klart. Din email?

mis79 skrev 2008-07-23 21:59:05 följande:
    Hej!!Skulle gärna vilja ha hjälp med vårt monogram!!??? vill bara ha initialerna och hjärta bild nr 14. Våra initialer är M och L. vet inte vilket som ska vara först....Maria och Linus är namnen.typsnitt ska vara ngt lite snirkligt. tack så länge och du är guld värd som hjälper alla här. kram maria och linus
  • GladaEmma

Email?

artist skrev 2008-07-23 22:02:28 följande:
    Vilken lyxtråd . Om du har tid/ork skulle jag gärna vilja ha en "o-krussidullig" och hjärtfri vaiant av "a&s" eller "anders & sara".. eller omvänt, vilket du tror passar bäst, det vikigaste är att det blir stilrent och modernt. Nåt förslag? Tack!!
  • GladaEmma

Klart. Vilken email?

Robina67 skrev 2008-07-23 22:06:21 följande:
    Hej Emma!om du har tid & lust så får du försöka med våra namn Nina & Robban och vårt datum är 2008-09-20gillar mest bild nr 3 (under bordsbilden) och stilen Splendid!Gärna i rosa färg och &-tecknet i bruntTack snälla
  • GladaEmma

i din inbox

ditte1 skrev 2008-07-24 08:47:51 följande:
    Hejsan!Du hjälpte oss förut med namn monogram!Kan du göra ett till med våra initaler M & P i grönt?Edwardian Script ca 3 x 3 cm?Jättesnällt!Du har min hotmailadress!ditte
  • GladaEmma

på väg till dig

Cillsingen skrev 2008-07-28 21:27:20 följande:
    Oops, min mail är loppan_@hotmail.comKanske bra att veta! :)
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram? nr 2