• starchick

nu finns det bilder!!!

I mitt galleri, från vår stora dag! Dock är ännu inte fotografens bilder klara ännu (har sett dom, helt fantastiska) men lite amatörbilder går väl bra så länge? Tyvärr blev vi av med vår egen kamera på bröllopsfesten(????!!!!! vem snor en kamera från brudparet???) så kvaliten på de bilder vi har fått varierar ganska mycket!!

Ska inte skriva ner hela min historia här nu men kan bara säga att dagen var fantastisk!
    Den största chocken var att min man sjöng för mig, Your all I need (white lion)! Helt fantastiskt. Allt finns på film osh kommer lägga ut de så ni får se snart!
    Vi körde även en "överraskningsdans" vår vals började hacka och sen körde vi pulp fiction=) även detta ska jag lägga ut så ni får se hihi!

• Svar på tråden nu finns det bilder!!!
  • Anettan73

Grattis och ni var jätte fina. Riktigt roliga kort.

Kameran.. Ja att man aldrig slutar förvånas...

• Princess Nightingale
    Tack for att ni delade med er! Ni var kanonfina.
  • swordfish

Väldigt nyfiken på er dans!! Var det svårt? fick ni öva mycket?
    har du möjlighet så vore det trevligt att se ett klipp!!

• starchick

Nej det var inte alls särskilt svårt! Jag ska lägga ut klippet ikväll, så jag hojtar till här i tråden när det är gjort!

swordfish skrev 2008-06-26 14:11:59 följande:
    Väldigt nyfiken på er dans!! Var det svårt? fick ni öva mycket?har du möjlighet så vore det trevligt att se ett klipp!!
  • starchick

Här är länkarna till klippen fr bröllopet

• Augustibruden 2008

Ohh va fint av din man att sjunga för dig!

Kul m dansen, tack för att du visar!

Lycka till i framtiden!

• ia7

Ha ha, här sitter jag och grinar när din gubbe sjunger vad sjutton ska det bli på mitt eget bröllop??

• starchick

haha ja jag tror man aldrig har gråtit så mycket som man gör på sitt eget bröllop

ia7 skrev 2008-06-27 07:39:20 följande:
    Ha ha, här sitter jag och grinar när din gubbe sjunger vad sjutton ska det bli på mitt eget bröllop??
  • EnaOline

TS jag satt och grät jag med när jag såg videon där han sjunger för dig. Så vackert! Å Jag kommer gråta ihjäl mig på mitt bröllop... hihi Ni var urfina förresten!

• påskharen

Oj vad skoj att ni åkte motorcykel, det vill min m2b också göra men vi har lite delade meningar om detta. Jättefin klänning!
    Synd det där med kameran, man ska visst aldrig sluta förvånas.

• Eriks fru

Åh, så underbart!
    STORT grattis till er!

Svar på tråden nu finns det bilder!!!