• starchick

nu finns det bilder!!!

I mitt galleri, från vår stora dag! Dock är ännu inte fotografens bilder klara ännu (har sett dom, helt fantastiska) men lite amatörbilder går väl bra så länge? Tyvärr blev vi av med vår egen kamera på bröllopsfesten(????!!!!! vem snor en kamera från brudparet???) så kvaliten på de bilder vi har fått varierar ganska mycket!!

Ska inte skriva ner hela min historia här nu men kan bara säga att dagen var fantastisk!
    Den största chocken var att min man sjöng för mig, Your all I need (white lion)! Helt fantastiskt. Allt finns på film osh kommer lägga ut de så ni får se snart!
    Vi körde även en "överraskningsdans" vår vals började hacka och sen körde vi pulp fiction=) även detta ska jag lägga ut så ni får se hihi!

• Svar på tråden nu finns det bilder!!!
  • jelikr

Stort GRATTIS!!! Vad fina ni var och framför allt vilken bra dag ni valde att gifta er på

• bridesilly

GRATTIS

Oh va fina ni var

• Miss Blue

Stort grattis, ni var superfina!

Men vem sjutton snor en kamera på ett bröllop?????!?!?!?

• EvelinaK

GRATTIS vad fina ni är!!
    Gjorde ni någon särskild dans???
    När man ser så härliga bilder så längtar jag till vårt eget bröllop!!

ETT STORT GRATTIS!

• starchick

Ja vi började med Metallicas "wihtout you" som sedan började hacka....å då började vi köra pulp fiction-dansen Blev superbra och mycket uppskattat haha!

EvelinaK skrev 2008-06-25 11:52:18 följande:
    GRATTIS vad fina ni är!!Gjorde ni någon särskild dans???När man ser så härliga bilder så längtar jag till vårt eget bröllop!!ETT STORT GRATTIS!
  • starchick

Ja det undrar vi med... Svärfar såg en person ta vår kamera från honnörsbordet under kvällen. Det är ju dock lite känsligt ämne och jag frågade henne på samma sätt som jag frågade dom andra och hon hade inte sett den....sa hon....Det är en person som jag aldrig skulle tro nåt sånt om men....tydligen känner man inte folk så väl som man tror!!!! Sen är det ju inte helt 100 heller...därför vill jag inte säga nåt mer till henne!
    Miss Blue skrev 2008-06-25 11:48:43 följande:

Stort grattis, ni var superfina!Men vem sjutton snor en kamera på ett bröllop?????!?!?!?
  • bröllops gäst

Va fina ni va!! Va skumt med kameran!? Du får väl sätta in en anons i tidningen och be lite snällt att ialla fall få tillbax korten :)

• Mrs love

GRATTIS GRATTIS!!!
    Vad härligt att ni hade en underbar dag!

Ska bli jättekul att få se er dans sen...

Svar på tråden nu finns det bilder!!!