• Canta

Kräka på festprgramet

Just nu e allt bara kasst.....

Tycker inget är kul på festprogrammet....tycker inget jag har hittat är roligt att ha där....

Någon som har tips på roliga saker man kan ha där i?

Snälla hjälp

• Svar på tråden Kräka på festprgramet
  • Ankan80

Vad kommer ni ha för format på era festprogram?
    Vikt A4 på längden eller bredden?

• Snäckan4

Jag hade tänkt ha A4 på längden, tycker det ser mest elegant ut.

• Ankan80

Sitter här och provviker. Tycker nog också det blir bäst.

• Ankan80

Har kommit igång bra här med feestprogrammet. Borde eg. jobba . Bara lite till ....

Skriver just nu in typ schemat för vår dag, men med lite info om de olika platserna. Tex. att blommorna hämtas där hos xx och bruden fixat hår och smink på xx.
    De viges av xx i xx kyrkan. De åker i den bilen, årsmodell, ägare.
    Kan inte det bli trevligt? Då får gästerna lite mer info om saker som annars inte framgår.
    Givetsvis skall det vara kort men ändå mycket information.

• Garonne

Vikt på längden ser tjusigt ut, men det känns lite opraktiskt om man ska ha mycket text, vilket vi ska. Funktion framför estetik!

Ankan80 skrev 2008-06-24 13:15:50 följande:
    Vad kommer ni ha för format på era festprogram?Vikt A4 på längden eller bredden?
  • pluttefisa

Paeonia, hur göra man en san fin webbsida som du/ni har gjort?
    Vi vill ocksa göra en webbsida, men är inte sa tekniska...

• Paeonia

Oj, tack för det

Det är bara att registrera en sida på weddingannouncer, det är gratis.
    Där väljer man sedan bakgrund, rubriker osv. Sen är det bara att lägga in musik, text och bilder precis som man vill ha det

Jag är inte vidare bra på datorer men jag lyckades lura ut hur man gör för att få tex. andra typsnitt osv. Man får inte vara rädd för att försöka. Eller så kan man ju alltid fråga om råd här på BT

pluttefisa skrev 2008-06-24 17:21:38 följande:
    Paeonia, hur göra man en san fin webbsida som du/ni har gjort?Vi vill ocksa göra en webbsida, men är inte sa tekniska...
  • Canta

Japp där fanns en hel del...tack tack

Paeonia skrev 2008-06-23 18:51:07 följande:
    Jag har en del skoj under rubriken humor på vår sida på weddingannouncer, kanske kan vara något?paeonia.weddingannouncer.com/
  • Troll1
    Paeonia skrev 2008-06-23 18:51:07 följande:
    Jag har en del skoj under rubriken humor på vår sida på weddingannouncer, kanske kan vara något?paeonia.weddingannouncer.com/
    Såg att vi valt samma hjärta på första sidan...
  • grabbarna

troll1

det är en jättefin sida men det tog ett tag innan jag fattade var musiken kom ifrån för jag spelade från youtube samtidigt o tänkte sjutton vad konstigt det låter

shit vilken snygg familj ni är....du får nog problem när tjejerna är 15 och grabbarna flockas

• pluttefisa

jättefina sidor bada tva!

• Goldensea

Just nu håller jag på med vårt pysselhäfte vi ska ha under minglet. (mellan vigsel och middag) Har hittat sidan www.puzzlemaker.com Så fantastiskt bra sida, den måste jag bara tipsa om! Jag ska lägga upp bild i mitt galleri på korsordet som vi ska ha. Det ska redigeras lite i layouten men grunden kommer att vara densamma!

Svar på tråden Kräka på festprgramet