• Canta

Kräka på festprgramet

Just nu e allt bara kasst.....

Tycker inget är kul på festprogrammet....tycker inget jag har hittat är roligt att ha där....

Någon som har tips på roliga saker man kan ha där i?

Snälla hjälp

• Svar på tråden Kräka på festprgramet
  • blivandefrulycklig

sosofofia: TACK! tänkte inte på det!!!

• emelieochlinus

Tusen tack blivandefrulycklig!

Sosofofia Moderator: kan man nu i efterhand ta bort mitt inlägg där jag skrivit min e-post?

• Sosofofia
    emelieochlinus skrev 2008-06-23 18:42:37 följande:
    Tusen tack blivandefrulycklig!Sosofofia Moderator: kan man nu i efterhand ta bort mitt inlägg där jag skrivit min e-post?
    Du kan ju anmäla att du vill ta bort ditt eget inlägg...
  • Garonne

Där fanns mycket kul! Ska visa för sambon ikväll. Jag skulle gärna vilja ha fler roliga "hemmafru-bilder" av den typen som du hade. Någon som vet var det kan finnas?

Paeonia skrev 2008-06-23 18:51:07 följande:
    Jag har en del skoj under rubriken humor på vår sida på weddingannouncer, kanske kan vara något?paeonia.weddingannouncer.com/
  • Goldensea

Hahaha kräka på festprogrammet. Låter som att du tog de orden från mitt huvud. Inte så mkt för att vi kört fast utan snarare blotta tanken på att ta tag i det. Suck.

• Kanada Hjarta Sverige

ett tips jag sag i en annan trad har ar att ha brollopsbilder fran era foraldrar, mor och far- foraldarar etc brollop som i ett slakt trad for att visa var ni kommer ifran. roligt och intressant att se hur allt har utvecklats andrats genom tiderna och sa klart vem som ar mest lik bruden och brudgumen nar de var unga! :)

• Garonne

Jag letar efter en bild som jag såg in någons galleri, på en brud som kastar buketten så att tuttarna hoppar ut, någon som vet var denna bild finns?

• Troll1
    Garonne skrev 2008-06-24 12:08:04 följande:
    Jag letar efter en bild som jag såg in någons galleri, på en brud som kastar buketten så att tuttarna hoppar ut, någon som vet var denna bild finns?
    Har inte den, men en där de ploppat ut redan framför prästen... Dock inte i mitt galleri. Inboxa mig din mailadress så kan jag skicka den.
  • Garonne

Har lagt min adress i din gästbok. Är inte så välorienterad här, så jag gissade att det var samma som inbox... Tack!

Troll1 skrev 2008-06-24 12:44:29 följande:
    Har inte den, men en där de ploppat ut redan framför prästen... Dock inte i mitt galleri. Inboxa mig din mailadress så kan jag skicka den.
Svar på tråden Kräka på festprgramet