• bröllopsdag

Presenter till gästerna...HJÄLP!

Jag har gjort små boxar, som ska stå på bordet bredvid deras placeringsskylt. Nu vet jag bara inte vad jag ska lägga i dom för något....Tipsa mig!!!! Hade först tänkt små godisar, men i så fall vad för något & två diabetiker i sällskapet...hmmmm....
    (Boxarna är små, max 1/2-1 dl i volymmängd)
    Skiv allt ni kommer på!!!

• Svar på tråden Presenter till gästerna...HJÄLP!
  • FrökenHoppsan

Såg tråden om gästgåvor, och tänkte berätta vad jag köpt. Små minifotoramar, med magnet på baksidan(finns bild i mitt galleri), går att lägga på kylskåpet sen för gästerna. I fotoramarna tänkte vi sätta olika kärekscitat till alla, och längst ner, våra namn o bröllopsdatum, så har gästerna ett minne..

• ditte1

Jag har köpt glashjärtan i grönt ( en temafärg!) och satt hängen i dem och använder band för att göra halsband till alla kvinnliga gäster. Små tjejer får små halsband med mindre gröna hjärtan.
    Men vad ska jag ge alla killar??
    Tips någon?
    Till både herrar och små killar!?
    Tack för hjälpen.
    MVH ditte

• BrudSeptember2008

Här ska jag läsa, frågade precis efter förslag på favours till gästerna!:)

• bröllopsdag

Fr hoppsan: Fint med ramarna, får jag fråga vilka mått dina ramar har? Undrar om de går i mina små boxar....Var köpte du dem?

En annan fråga, kikade i ditt galleri och såg då tröjan Bride 08. Har du nån aning om vart jag kan få tag i en sån? Skit tuff

• FrökenHoppsan

Hejsan bröllopsdag! Både ramarna å tröjorna e beställda på internet.
    Ramarna e ca 6*4 cm och köpta på weddingstars.com/us
    eller länken är tar dej direkt till dom
    www.weddingstar.com/us/8056-55+Magnet+Back+Mini+Photo+Frames_keyword:frame;
    Och tröjan, har även en huvtröja med samma tryck, dom e beställda från www.cafepress.com
    där sökte jag på ord som "married" och "bride", för att hitta dom!
    Relativt förmånligt tyckte jag att det blev, fast man var tvungen att betala frakt, och snabbt gick det. ca 2-3 veckor..
    Hoppas jag hjälpt dej

• gullegums

Hej, vi kommer att ge bort fyra burkar Kryddor med kvarn i varje burk inpackat i tyg från IKEA 7:- m spets omknutet med spetsband. Kryddorna kommer från Garbo food och finns i smakerna Poultry season, Seasalt, Chili. m.m Tillsmmans komer de att få små kärleks citat och en liten hälsning i stil med Tack för att ni varit med och kryddat vårat bröllop vi ser fram emot middagen Det är en tokig idé men kul tycker vi

• mika 080705

gullegums: hihi de lät ballt!

• cake73

Kryddorna var en kul idé, den gillar jag. Själv skulle jag göra chokladpraliner själv och ge två till varje gäst, eftersom jag älskar choklad och det passar bra till en kärleksfull högtid

• EmmaCaroline

I mina askar blir det en organza påse med godisar i som har trycktext som tex, love, I do, kiss o.s.v. Sen blir det ett litet tuggummi paket med våra namn på. Samt ett skämt som man kan underhålla sina bordgäster med.

• ditte1

Vad ska man ha teet i? Finns det bra påsar nånstans?
    Lila eller gröna vore ju perfekt!
    ditte

• bröllopsdag

emma caroline: vart har du hittat godiset med de texterna på? Jag hittar inget, men det hade varit en bra idé!

Svar på tråden Presenter till gästerna...HJÄLP!