• bröllopsdag

Presenter till gästerna...HJÄLP!

Jag har gjort små boxar, som ska stå på bordet bredvid deras placeringsskylt. Nu vet jag bara inte vad jag ska lägga i dom för något....Tipsa mig!!!! Hade först tänkt små godisar, men i så fall vad för något & två diabetiker i sällskapet...hmmmm....
    (Boxarna är små, max 1/2-1 dl i volymmängd)
    Skiv allt ni kommer på!!!

• Svar på tråden Presenter till gästerna...HJÄLP!
  • bröllopsdag

Nu börjar det likna nåt !!!! Tack...mycket bra förlsg med ordmagneterna, men kan bli klurigt eftersom merparten är äldre och det kommer inte gå hem på detta bröllop...(Bra till en annan fest dock!)

Kylskåpsmagneter är väl perfekt! Vet ni nån sida med sånt pyssel man kan köpa ifrån på nätet? Ordspråk had evarit bra

Stenar är också bra....

Te, vart hittar man just det du menar med hjärtan i?

Vi fortsätter lite till, va?

• chamor

Funderar själv på samma grej! Vill verkligen ha favors och har köpt snygga askar men vill inte ha godis i... (Har godis i vita organsapåsar i glasen). Blir lite kaka på kaka men men.. Vi kommer troligen ha tvålar, en liten penna och sudde till häftet i.. Pratade om att ha personliga tändsticksaskar men de rymdes inte. Ville ha honung+tepåsar (personliga) men hittar inga tillräckligt små burkar för honungen billigt.. Lite jobbigt :P Men men.. :) De blir nog två till vissa och magneter till andra verkar det som..

• bröllopsdag

Chamor, vad menar du med personliga tändsticksaksar?

Vad är dte för magneter? Tvål?

• Kärlek ger näring åt själen

Det kan du göra själv

Köp ett lösvikts te och häll i sockerhjärtan ifrån dr Oetcker (finns i de flesta affärerna vid bak grejjorna). Du kan alltid plocka ut en av färgerna (det är mörk och ljusrosa).

bröllopsdag skrev 2008-06-13 15:05:09 följande:
    Te, vart hittar man just det du menar med hjärtan i?Vi fortsätter lite till, va?
  • bröllopsdag

Kärlek: aha, så busenkelt!!!! Tack för tipset

• Kärlek ger näring åt själen

Så lite så

Det finns o köpa särkilt kärlekste med men samtidigt så är detta lite roligare

bröllopsdag skrev 2008-06-13 15:28:01 följande:
    Kärlek: aha, så busenkelt!!!! Tack för tipset
  • chamor

Bröllopsdag:

Vi tänkte sätta vårt monogram eller en bild på oss fint dekorerat på tändsticksaskarna.. :) Tvålar tänkte vi förmodligen smälta i hjärtformer ev ha någon textremsa i (skrivet på overheadpapper). Magnetfigurerna tänkte jag göra i "trolldeg" och sätta fast på magneter köpta på clas ohlsson :)

Teet kanske vi fuskar och köper ett vanligt te, öppnar försiktigt varje påse, stoppar ner några hjärtan, låser ihop igen med häftstiftet och sedan har bara tepåsen i någon bild på oss gjord i vanligt a4papper!

• bröllopsdag

chamor: har du tänkt ge ALLA grejorna till dina gäster?

• ninnabell

vi ska ha choklad kulor (majskulor)...jag och min blivande älskar dom

• bröllopsdag

minnabell, vad är det ? Gör ni själva eller köper dom & i så fall var? Innehåller de nötter?

Svar på tråden Presenter till gästerna...HJÄLP!