• dufvan

Hur länge har ni varit tillsammans innan ni gifte er?

Eller ska gifta er?
    Och vem friade?

• Svar på tråden Hur länge har ni varit tillsammans innan ni gifte er?
  • Gurrabus

Vi har varit tillsammans i 4 år och två månader, förlovade i 3 år och sambos i 3,5 år när vi gifter oss i augusti.

• Gurrabus

Vi har varit tillsammans i 4 år och två månader, förlovade i 3 år och sambos i 3,5 år när vi gifter oss i augusti. Och ingen friade egentligen, vi bestämde det tillsammans.

• blivande fru carlsson

Han friade på vår 1-årsdag. Vi förlovade oss även då.
    När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 1 år och 11 månader och 14 dagar

• Humlanhubbe

Vi har i augusti varit tillsammans i 8 år,3 mån och 5 dagar!Vi har friat varsin gång

• Humlanhubbe

Vi har i augusti varit tillsammans i 8 år,3 mån och 5 dagar!Vi har friat varsin gång

• C123

Vi har varit tillsammans i åtta år. Vi gifter oss i augusti i år. Min kille friade.

• pojomo

vi har vart ihop i 12½ år när vi gifter oss. Det var jag som friade till honom annars hade det aldrig blivit av

• vit70

Vi hade varit tillsammans i 15 år och förlovad i 13 år när vi i april gifte oss!

• Cleo 77

4,5 år. Det var nog inget egentligt frieri, vi kände att vi båda hade bestämt oss för att leva tillsammans och att vi ville förlova oss. Sedan skaffade vi ringar och trädde på dem hemma i soffan och drack champagne.

• BrideToBe09

Vi bestämde ikväll att det blir bröllop nästa sommar. Vi kommer då att ha varit ett par i ungefär 7,5 år. Förlovade i drygt 6 år. Så det var på tiden.

• Rebellen75

13,5 år, 3 barn. Så nu är det banne mig på tiden

Svar på tråden Hur länge har ni varit tillsammans innan ni gifte er?