Hur länge har ni varit tillsammans innan ni gifte er?
Eller ska gifta er?
Och vem friade?
Eller ska gifta er?
Och vem friade?
Vi blev tillsammans 6/4-03 och kommer gifta oss 17/8-08!!
15 år hinner passera och det har gått snabbt.
Kommer inte ens ihåg hur vi kom fram till det. Ingen friade ivarjefall utan det var lika självklart som att solen stiger upp på himlen varje morgon........
Vi har varit förlovade i 4½ år nu och tillsammans i över 7 år innan vi gifter oss, bara 15 dagar kvar =)
Ingen av oss friande, utan vi bara bestämde oss för det.
den 1 oktober i år blir det 10 år som vi har varit förlovad. Kommer att gifta oss den 1 augusti (vi hade velat ha bröllopet samma dag som förlovningsdag men p.g.a att det kan vara svårt en del gäster att komma till bröllopeti oktober då valde vi augusti) Min M2B friade förra året på våra 9 årsförlovningsdag, men vi bestämde oss på alla hjärtans dag i år datumet och allt annat när bröllopet kommer att ske
Min m2b friade, hade varit tillsammans i 3 år då.
Gifter oss efter 4,5 år tillsammans.
Gifter oss på lördag 14 juni. Då är det 5 år och 9 mån sen vi träffades, och drygt 4 år sen vi förlovade oss.
Men jag blev friad till "på riktigt" , på Arlanda för 10 månader sen!!
Vi gifter oss om tre veckor då har vi varit ihop i över 3,5 år. Vi bestämde oss tillsammans att vi ville gifta oss.
Vi träffades i tre dagar innan vi bestämde oss för att förlova oss. Två dagar senare gifte vi oss. Nu skavi ha festen i Augusti i Sri Lanka. Jag åkte hem dagen efter vi gifte oss och har inte träffat min man i 6 månader :( Saknar honom jätte mycket!!
Vi förlovade oss efter 11 månader. Han gick ner på knä och friade på min 23-årsdag.
När vi gifter oss i november, har vi varit ihop i 21 månader, Nästan två år alltså.
Här gick det snabbt Förlovning & frieri (han) efter 10 månader och bröllop efter 16