• Pidis

    Falkenberg / Halmstad brudar ny

    Jaha då var det dax för ytterligare en ny tråd = med att nu har vi pratat här i 9 månader tillsammans (blir det väl)

    Låt samtalen fortsätta

    helenaoandreas 2008-06-14

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2009-04-11

  • Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny
  • Pidis

    Hej tjejer
    OJ här var verkligen dött nu
    För mig går det i alla fall framåt.
    Kyrkan är klar med tid nu kl 15 blir det.
    Bokade även bandet i helgen
    Känns underbart att ha alla viktiaste bokningarna klara.
    Tror att jag bokat allt i alla fall.
    Kyrka
    Band
    Lokal
    Kokerska med personal
    Hår och smink
    Naglar/Fransar

    Har faktiskt börjat lite smått på festhäftena.
    Funderar på att ha hampfrön istället för ris i påsarna.
    Vad tycker ni???

    Hej hopp socker snopp

  • september2008

    ja det har blivit lite dött.
    har inte haft orken. allt har gått till bröllop i huvudet.
    orkar inte skriva ner allt.

    för oss går i alla fall planerna fram åt.

    pidis du är ju i alla fall ute i god tid. själv sitter jag nu och funderar på hur det ska gå med festhäftena. vill inte göra dom själv. hade varit kul att bli lite överraskad. men om det inte blir som jag hoppas så gör jag dom. bättre det än inget

    kram


    Pidis skrev 2008-08-12 10:12:40 följande:
    Hej tjejerOJ här var verkligen dött nuFör mig går det i alla fall framåt.Kyrkan är klar med tid nu kl 15 blir det.Bokade även bandet i helgen Känns underbart att ha alla viktiaste bokningarna klara.Tror att jag bokat allt i alla fall.KyrkaBandLokalKokerska med personalHår och sminkNaglar/FransarHar faktiskt börjat lite smått på festhäftena.Funderar på att ha hampfrön istället för ris i påsarna.Vad tycker ni???Hej hopp socker snopp
  • Pidis

    Säg till om du behöver hjälp.
    Bara att säga till
    Har ju gjort rätt många häften i mina dar ha ha ha

    Kul att det går framåt i alla fall.

    Jag fick lite ångest över klänningen innan.
    Tittade på Millys hemsida och nu vet jag verken ut eller in.

    Ring om det är något.
    Kramiz


    september2008 skrev 2008-08-12 11:45:10 följande:
    ja det har blivit lite dött. har inte haft orken. allt har gått till bröllop i huvudet.orkar inte skriva ner allt.för oss går i alla fall planerna fram åt.pidis du är ju i alla fall ute i god tid. själv sitter jag nu och funderar på hur det ska gå med festhäftena. vill inte göra dom själv. hade varit kul att bli lite överraskad. men om det inte blir som jag hoppas så gör jag dom. bättre det än inget kram
  • september2008

    tack för erbjudandet.
    men det kommer att fixa sig

    har du hittat en annan klänning eller varför har du ångest?

    hur går det med viktnedgången?


    Pidis skrev 2008-08-12 12:51:25 följande:
    Säg till om du behöver hjälp.Bara att säga tillHar ju gjort rätt många häften i mina dar ha ha haKul att det går framåt i alla fall.Jag fick lite ångest över klänningen innan.Tittade på Millys hemsida och nu vet jag verken ut eller in.Ring om det är något.Kramiz
  • Pidis

    Viktnedgången går sakta men säkert
    Gått ner lite grann.

    Ångest för vet inte om jag kommer att trivas i den klänningen Tänk om den skaver på underarmarna då det är pärlor där.
    Ja en massa tankar bara.

  • Ida Halmstad
    Pidis skrev 2008-08-12 15:27:01 följande:
    Viktnedgången går sakta men säkertGått ner lite grann.Ångest för vet inte om jag kommer att trivas i den klänningen Tänk om den skaver på underarmarna då det är pärlor där.Ja en massa tankar bara.
    Min klänning är full med pärlor och det skaver inte alls, men det e klart det kan ju vara olika !

    Hoppas att ni alla mår bra, här e det fullt upp. Flyttlasset går på lördag så just nu e det kaos :)!
  • september2008

    kan man inte få se en bild på klänningen??

    angående skav av pärlor så i slutet av lottas bröllop så hade hon skav under armarna. men jag tror inte att man bryr sig så mycket då. hon gjorde det inte i alla fall. det blev två plåster på varje arm sedan dansade hon vidare

    Ida Halmstad skrev 2008-08-12 19:53:09 följande:


    Min klänning är full med pärlor och det skaver inte alls, men det e klart det kan ju vara olika ! Hoppas att ni alla mår bra, här e det fullt upp. Flyttlasset går på lördag så just nu e det kaos :)!
  • Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-08-13 08:40:04 följande:
    kan man inte få se en bild på klänningen?? angående skav av pärlor så i slutet av lottas bröllop så hade hon skav under armarna. men jag tror inte att man bryr sig så mycket då. hon gjorde det inte i alla fall. det blev två plåster på varje arm sedan dansade hon vidare Ida Halmstad skrev 2008-08-12 19:53:09 följande:
    Klänningen hänger hos mamma, men nästa gång jag provar den så ska jag ta lite bilder och lägga upp!
  • september2008

    i lördags blev jag hippad.

    hade en underbar dag

    shit snart så är man oxå gift

  • Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-08-18 09:24:29 följande:
    i lördags blev jag hippad.hade en underbar dag shit snart så är man oxå gift
    Va roligt, hoppas dagen va super skojsig :) !!½

    Själv e jag äntligen på plats i mitt fin fina hus, jag e helt slut. Efter nästan en total renovering av huset e kroppen helt slut så nu e det skönt att man e på plats !

    Hoppas att allt är bra med er tjejer !! Kram
  • Pidis

    Vad skönt.
    hur är det med ryggen nu då???
    Kan du börja jobba nu i höst eller??

    Kommer kanske förbi någon dag.

    Ida Halmstad skrev 2008-08-18 10:17:09 följande:


    Va roligt, hoppas dagen va super skojsig :) !!½Själv e jag äntligen på plats i mitt fin fina hus, jag e helt slut. Efter nästan en total renovering av huset e kroppen helt slut så nu e det skönt att man e på plats !Hoppas att allt är bra med er tjejer !! Kram
  • Pidis

    Vad roligt.
    Det sa du inte imorse.
    Berätta allt.
    Visa bilder.
    Är så nyfiken


    september2008 skrev 2008-08-18 09:24:29 följande:
    i lördags blev jag hippad.hade en underbar dag shit snart så är man oxå gift
  • september2008

    Vi pratade inte så länge i morse

    Har inga bilder så jag inte hade någon kamera med mig.

    Det var en enkel och helt perfekt möhippa för mig.
    Började med picknick i en park i halmstad. Sedan spelade vi kubb. Mitt lag vann båda gångerna. Sedan gick vi till Amasylis och där fick jag göra en brukbukett. Skitskoj. Tjejerna som var med (6 st) gjorde en varsin blommhanddekoration. Klistrade en ros och en massa fina blad på. Först var det bara för att oxå göra något men det slutade i en allvarlig tävling om vem som gjorde snyggast. Jag fick vara dommare. Efter det gick vi till en annan park och drack ett varsitt glas. Sedan var det dax för nästa. Vi gick till en musikstudio och jag fick spela in en singel. Det gick helt ok. Fick höra den ett par gånger under kvällen. Sedan gick vi hem till en av tjejerna och åt otroligt god mat från heagårds skafferi. Efter det så var det dax för Singstar. Först lite uppvärmining och sedan blev det tävling. Superkul. Vi höll på till kl 01 sedan begav vi oss till Bond. Kom i säng kring 03-04. Helt nöjd.

    Förrutom det underbara sällskapet så är jag så glad för mina kompisar som bor i malmö och karlstad kom. Dom sovde över hos mig så vi fick en lite stund ihop på söndagen innan det var dax för dom att åka hemåt.

    *en mycket nöjd blivande brud*


    Pidis skrev 2008-08-18 10:47:01 följande:
    Vad roligt.Det sa du inte imorse.Berätta allt.Visa bilder.Är så nyfiken
  • Pidis

    Vad roligt
    Kul när dagen blir lyckad.
    Ni hade ju tur med vädret


    september2008 skrev 2008-08-18 13:50:22 följande:
    Vi pratade inte så länge i morse Har inga bilder så jag inte hade någon kamera med mig.Det var en enkel och helt perfekt möhippa för mig.Började med picknick i en park i halmstad. Sedan spelade vi kubb. Mitt lag vann båda gångerna. Sedan gick vi till Amasylis och där fick jag göra en brukbukett. Skitskoj. Tjejerna som var med (6 st) gjorde en varsin blommhanddekoration. Klistrade en ros och en massa fina blad på. Först var det bara för att oxå göra något men det slutade i en allvarlig tävling om vem som gjorde snyggast. Jag fick vara dommare. Efter det gick vi till en annan park och drack ett varsitt glas. Sedan var det dax för nästa. Vi gick till en musikstudio och jag fick spela in en singel. Det gick helt ok. Fick höra den ett par gånger under kvällen. Sedan gick vi hem till en av tjejerna och åt otroligt god mat från heagårds skafferi. Efter det så var det dax för Singstar. Först lite uppvärmining och sedan blev det tävling. Superkul. Vi höll på till kl 01 sedan begav vi oss till Bond. Kom i säng kring 03-04. Helt nöjd.Förrutom det underbara sällskapet så är jag så glad för mina kompisar som bor i malmö och karlstad kom. Dom sovde över hos mig så vi fick en lite stund ihop på söndagen innan det var dax för dom att åka hemåt.*en mycket nöjd blivande brud*
  • september2008

    ja det hade vi verkligen


    Pidis skrev 2008-08-18 15:33:16 följande:
    Vad roligtKul när dagen blir lyckad.Ni hade ju tur med vädret
  • Pidis

    Kolla mitt bildgalleri.
    Köpt den på ebay. Den långa delen går att ta av till middagen.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny