Är det bara vi....?
Efter att ha suttit här på bröllopstorget och diskuterat allt från klänningar till dekorerade sockerbitar så kan jag inte låta bli att förundras...
Är det bara vi som tycker att vårat bröllop ska vara kul för ALLA?
Jag har förvisso bestämt mina tärnors klädsel....men själv betalat för den och betalar även för att vi på morgonen ska gå på spa och få massage tillsammas och bubbelbad innan vi blir iordninggjorda alla tre.
Vi har inte krävt att våra gäster ska ha speciella klädslar, då vi tycker att det är viktigare att dom kan komma och känna sig bekväma i det dom vill ha än att dom ska tvingas in i diverse attiraljer för att "passa in".
Middagen har vi beslutat ska vara buffé...för att undvika att folk blir stela av att sitta länge och kanske inte trivs med just sin bordsgranne...personkemi är känsligt och svårt...så genom att folk kan cirkulera så kan alla umgås och ha trevligt även om bordsplaceringen skulle falera...
Efter själva middagen ska vi ha stor fest med liveband som folk helt opretantiöst kan ha kul till....inga måsten.
För dom som kommer utifrån landet så ordnar vi hotell och ev skjuts.
Presenter har vi undanbett oss med förklaringen att deras närvaro räcker.
Skulle aldrig ha mage att kräva av våra vänner och släktingar att dom ska hedra OSS och lyda vår minsta vink... Vi vill att våra gäster ska ha kul och få en upplevelse att minnas dom med och att vårat bröllop ska bli ett underbart event även för dom...
Är det bara vi som tänker såhär?