• RangaTanga

Hjälp önskas att välja framsida på festhäftet!

Som överskriften säger behöver jag hjälp med åsikter om hur vi ska ha vår framsida på festhäftet, med eller utan stämplar är frågan!

Bilder finns här: starwoman.blogg.se/

(Bilder på vår inbjudan finns i galleriet)

Tack på förhand!

//Anna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-21 19:20
    Tillägg: Bild 1 & 2 (de två längst till vänster) är alltså samma inbjudan, bara att guldkartongen och organzabandet är borttaget på bild 2. Samma sak gäller bilderna 3 & 4 De två längst till höger) Det är först med kartongen på och sedan hur det ser ut när man tar av det. Fattar ni vad jag menar? Så det är inte 4 olika inbjudningar jag väler mellan utan 2

• Svar på tråden Hjälp önskas att välja framsida på festhäftet!
  • RangaTanga

Åh tack!

Virvel skrev 2008-05-21 19:48:44 följande:
    Utan tvekan det med stämpel. Skitsnyggt, om man nu ska använda sig av det uttrycket.
  • RangaTanga

Du menar den med stämplarna på?

Vidalila skrev 2008-05-21 19:58:53 följande:
    3 an är bäst
  • Vidalila

med stämplar och papper. den tredje bilden helt enkelt.

• lillP

Det ser inte alls tajt ut, ser riktigt bra ut! tycker det ser genomtänkt ut, att vikningen är anpassad efter stämpeln (eller tvärtom). Måste passa på att fråga vart du har köpt stämpeln, blev sugen på den själv

RangaTanga skrev 2008-05-21 19:23:16 följande:
    Stämpeln ser inte för stor ut då? Att det ser lite "tight" ut eller vad jag ska skriva.. Nä gud vad svårt detta är... :S
  • MåM

Jag tycker också trean är finast!!!

• RangaTanga

Jag blir rätt sugen på att stämpla nu när de flesta tycker det blir snyggast och det blir fiiint.

Stämpeln har jag köpt på Panduro!

lillP skrev 2008-05-21 20:18:55 följande:
    Det ser inte alls tajt ut, ser riktigt bra ut! tycker det ser genomtänkt ut, att vikningen är anpassad efter stämpeln (eller tvärtom). Måste passa på att fråga vart du har köpt stämpeln, blev sugen på den själv
  • lillP

Tack, då ska jag dit och kika. Är lite avis på att du lyckats med trycksakerna så bra. Själv har jag idétorka.

RangaTanga skrev 2008-05-21 20:31:33 följande:
    Jag blir rätt sugen på att stämpla nu när de flesta tycker det blir snyggast och det blir fiiint. Stämpeln har jag köpt på Panduro!
  • RangaTanga

Åh tack, tycker du.. Jag är väldigt nöjd med dem, men just detta sista med sånghäftet har gjort mig gråhårig, haha

Hoppas du finner stämplarna, annars kan du få köpa min billigt när jag är klar

lillP skrev 2008-05-21 20:33:47 följande:
    Tack, då ska jag dit och kika. Är lite avis på att du lyckats med trycksakerna så bra. Själv har jag idétorka.
  • Goldensea

Jag tycker det högra! Mycket snyggt.

• juma

Jätte fina, både inbjudningarna och festhäftet=) Tycker den till höger är finast.

• lillP

det ska jag komma ihåg

RangaTanga skrev 2008-05-21 20:46:39 följande:
    Åh tack, tycker du.. Jag är väldigt nöjd med dem, men just detta sista med sånghäftet har gjort mig gråhårig, haha Hoppas du finner stämplarna, annars kan du få köpa min billigt när jag är klar
  • wilensauvage

Hejar pa den med stamplarna, jattefina tycker jag.

• Soon to be wed

Bara jag som tycker det är snyggast utan men det är fint med också men jag gillar det enkla stilrena "less is more" men varför vara "enkel" på bröllopsdagen det är då man har chansen att "vräka" på med allt man vill, ha ha ha. Kram

• Junibrud08

Jag tyckte det längst till höger, nr 4! Men nr 3 är också jättefint!

Svar på tråden Hjälp önskas att välja framsida på festhäftet!