• RangaTanga

Hjälp önskas att välja framsida på festhäftet!

Som överskriften säger behöver jag hjälp med åsikter om hur vi ska ha vår framsida på festhäftet, med eller utan stämplar är frågan!

Bilder finns här: starwoman.blogg.se/

(Bilder på vår inbjudan finns i galleriet)

Tack på förhand!

//Anna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-21 19:20
    Tillägg: Bild 1 & 2 (de två längst till vänster) är alltså samma inbjudan, bara att guldkartongen och organzabandet är borttaget på bild 2. Samma sak gäller bilderna 3 & 4 De två längst till höger) Det är först med kartongen på och sedan hur det ser ut när man tar av det. Fattar ni vad jag menar? Så det är inte 4 olika inbjudningar jag väler mellan utan 2

• Svar på tråden Hjälp önskas att välja framsida på festhäftet!
  • 14/6-08

den längst till höger tycker jag var finast

• Kakan Mascha

svååårt! tycker att första är snyggast. men om den ska passa inbjudan är ju 3:e eller 4:e bäst!

• lillP

jag tycker att du ska ha med stämpeln, det är verkligen en supersnygg stämpel. du har verkligen lyckats med att få till designen på inbjudningskort/festprogrammet. Lyxigt, men inte för mycket

• RangaTanga

Stämpeln ser inte för stor ut då? Att det ser lite "tight" ut eller vad jag ska skriva.. Nä gud vad svårt detta är...
    :S

lillP skrev 2008-05-21 19:16:25 följande:
    jag tycker att du ska ha med stämpeln, det är verkligen en supersnygg stämpel. du har verkligen lyckats med att få till designen på inbjudningskort/festprogrammet. Lyxigt, men inte för mycket
  • Kakan Mascha

nä, stämpeln ser inte för stor ut! frågan är ju bara om du orkar göra programmen? ingen vet ju hur det var tänkt att vara så...

• RangaTanga

Haha, ja det är ju frågan om jag orkar, men jag får väl bara bita ihop i så fall

Kakan Mascha skrev 2008-05-21 19:34:48 följande:

nä, stämpeln ser inte för stor ut! frågan är ju bara om du orkar göra programmen? ingen vet ju hur det var tänkt att vara så...
  • Cissit

Jag tycker det är finast med stämpel och det ser inte konstigt ut alls! Men det är ju lite extra jobb att stämpla alla festprogram också...sen beror det ju lite på hur mkt dekorationer ni ska ha på bordet och så, den första varianten kanske passar bättre om ni har mkt annat på bordet så det inte blir "för mkt"...

• RangaTanga

Vi ska ha runda bord med 8 personer på varje bord, och kandelaber på och sedan en liten guldask med godis i till varje med namnet på gästen för bordsplaceringen.. så det är ju lite lagom mycket på borden tycker jag.. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva några rader

Cissit skrev 2008-05-21 19:39:28 följande:
    Jag tycker det är finast med stämpel och det ser inte konstigt ut alls! Men det är ju lite extra jobb att stämpla alla festprogram också...sen beror det ju lite på hur mkt dekorationer ni ska ha på bordet och så, den första varianten kanske passar bättre om ni har mkt annat på bordet så det inte blir "för mkt"...
  • Virvel

Utan tvekan det med stämpel. Skitsnyggt, om man nu ska använda sig av det uttrycket.

Svar på tråden Hjälp önskas att välja framsida på festhäftet!