Tårtspade med brudpar?
Någon som vet var man kan hitta det?? Vet att jag har sett det ngnstans men kommer inte ihåg...
Någon som vet var man kan hitta det?? Vet att jag har sett det ngnstans men kommer inte ihåg...
hihi,har ingen aning,men de lät som en fin grej. så ja puffar upp tråden åt dig.
Jag har sett på DUKA och även CERVERA, har även sett någon gång på WERNER och WERNER...
Jag hittade på tradera... vet inte om det är en sådan du menar (la upp i galleriet)
Ahh tack alla
Champis_Sanna det var en sådan jag tänkte på Hiih Tack
Jessica o Daniel har du inte sett dom? De är sååå sööta
Ne såna har jag nog inte sett förut,men de var hemskt söta..hihi!! bara o buda på då Kärlek ger näring åt själen!!
Jessica o Daniel eller så överlåter jag det till dig och kollar på Duka i Mlm istället hihi
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-16 22:58:25 följande:
Jag hitta inga på tradera fast jag sökte på det
Jaa Hehe Jag får ju inte buda mer
hihi
Jessica o Daniel skrev 2008-05-16 23:01:02 följande:
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-16 23:03:20 följande:
Jessica o Daniel jasså? Hihi.. jag får leta i Malmö.. borde ju finnas någonstans där nere *S* Finns ju såå många affärer
Såg en likadan tårtspade som vi hade men annonsen gick visst ut den 1 maj Sorry... har letet lite på märket men hittar inte just modellen med brudparet på. Ska söka lite till..
Champis_sanna Tack Va snällt av dig.
Typiskt att den gick ut då.
Var köpte ni er? på Tradera eller?
Jag kolla på deras hemsida men de hade inte de
Ja jag köpte via tradera jag också tyvärr. Annars hada jag ju kunnat säga vart de har. Den som vi har heter Tårtspadeset Bröllop och märket är sagaform. Hittar det dock inte men man kanske kan maila sagaform ang den?
Ja de skulle man kunna göra Jag får kolla när jag är nere i Malmö. De har säkert det där någonstans
Kan ju maila dem och fråga vilka återförsäljare de har