• Kärlek ger näring åt själen

Tårtspade med brudpar?

Någon som vet var man kan hitta det?? Vet att jag har sett det ngnstans men kommer inte ihåg...

• Svar på tråden Tårtspade med brudpar?
  • Jessica o Daniel

hihi,har ingen aning,men de lät som en fin grej. så ja puffar upp tråden åt dig.

• Champis_Sanna

Jag hittade på tradera... vet inte om det är en sådan du menar (la upp i galleriet)

Ahh tack alla

Champis_Sanna det var en sådan jag tänkte på Hiih Tack

Jessica o Daniel har du inte sett dom? De är sååå sööta

• Jessica o Daniel

Ne såna har jag nog inte sett förut,men de var hemskt söta..hihi!! bara o buda på då Kärlek ger näring åt själen!!

Jessica o Daniel eller så överlåter jag det till dig och kollar på Duka i Mlm istället hihi

• Jessica o Daniel

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-16 22:58:25 följande:

Jessica o Daniel eller så överlåter jag det till dig och kollar på Duka i Mlm istället hihi
    haha.jasså du,de säger du...

Jag hitta inga på tradera fast jag sökte på det

Jaa Hehe Jag får ju inte buda mer hihi
    Jessica o Daniel skrev 2008-05-16 23:01:02 följande:

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-16 22:58:25 följande:
    haha.jasså du,de säger du...
  • Jessica o Daniel

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-16 23:03:20 följande:

Jaa Hehe Jag får ju inte buda mer hihiJessica o Daniel skrev 2008-05-16 23:01:02 följande:
    Inte jag heller. får vara uppehåll på de ett tag nu.

Jessica o Daniel jasså? Hihi.. jag får leta i Malmö.. borde ju finnas någonstans där nere *S* Finns ju såå många affärer

• Champis_Sanna

Såg en likadan tårtspade som vi hade men annonsen gick visst ut den 1 maj Sorry... har letet lite på märket men hittar inte just modellen med brudparet på. Ska söka lite till..

Champis_sanna Tack Va snällt av dig.
    Typiskt att den gick ut då.
    Var köpte ni er? på Tradera eller?

Jag kolla på deras hemsida men de hade inte de

Piggelinlover skrev 2008-05-16 19:49:35 följande:
    Jag har sett på DUKA och även CERVERA, har även sett någon gång på WERNER och WERNER...
  • Champis_Sanna

Ja jag köpte via tradera jag också tyvärr. Annars hada jag ju kunnat säga vart de har. Den som vi har heter Tårtspadeset Bröllop och märket är sagaform. Hittar det dock inte men man kanske kan maila sagaform ang den?

Ja de skulle man kunna göra Jag får kolla när jag är nere i Malmö. De har säkert det där någonstans
    Kan ju maila dem och fråga vilka återförsäljare de har

Champis_Sanna skrev 2008-05-17 12:40:39 följande:
    Ja jag köpte via tradera jag också tyvärr. Annars hada jag ju kunnat säga vart de har. Den som vi har heter Tårtspadeset Bröllop och märket är sagaform. Hittar det dock inte men man kanske kan maila sagaform ang den?
Svar på tråden Tårtspade med brudpar?