• Gräshoppan

Vart har ni köpt ringarna?

Jag och min sambo tänkte förlova oss i sommar och nu undrar jag vart ni hittade era förlovningsringar och till ett hyffsat bra pris?

• Svar på tråden Vart har ni köpt ringarna?
  • Blivande Dahlin

Har designat själva och gjorda av Anette på www.etena.se på söder i stockholm. Väntar på att vigselringen ska bli klar hos gravören =)

• Sommargrönt

Jag har beställt min från Nordstans Guld, finns i Göteborg och på nätet. Har ju inte fått den än så jag kan inte uttala mig om resultatet, men fick väldigt mycket hjälp medan vi velade fram och tillbaka mellan olika sorter. Kände mig aldrig stressad eller att säljaren blev less på mig. Känns som att jag vet precis vad jag beställt och kommer att få och att det inte kommer vara några problem att justera och ändra om jag inte skulle bli nöjd.

• Blivande Dahlin

Guldsmeden ringde idag och berättade att min ring är klar. Håller på att klättra på väggarna, vill ju hämta NU, men måste hia mig tills på tidigast lördag.....

• dixx

jag köpte ringarna på nordstansguld i gbg. å med den servisen å vänligenheten dom har i den butiken så hade jag kunnat köpa hur mycket som hellst.

• Humlanhubbe

Förlovningsringarna är köpta på titanringar.com,kanonfina!

• Juni2009

Förlovningsringar köpte vi på SMYCKAs återförsäljare, dvs en vanlig butik där säljer smycken, tennsaker m.m...

• C123

Vi har köpt våra på Guldfynd, märket är Schalins, otroligt vacka ringar, jag är så nöjd med min!!!Blir glad bara jag tänker på den Den är inne på gravering nu.

• sokkerstruten

Nordstansguld i gbg kan jag varmt rekomendera!!! Har i och för sig aldrig köpt något där, men har som många andra som varit där och velat mig fram och tillbaka, även när jagbörjade kolla på vigsel ring var dom super! Slutade med att jag köpte min i usa, men när jag sa det till dom så gav dom mig tips vad jag skulle leta efter, förklarade de olika vs vsi m.m i diamanter! m.m. Dom är verkligen hjälpsamma, och proffsiga!

Jag skulle köpt min förlovningsring där, om det tyvärr inte hade vart stängt just den dagen. Så jag fick gå till SMYCKA i Nordstan, som jag är fruktansvärt missnöjda med. Jag beställde ringarna och det var massa strul med beställningen m.m efteråt. Och vi skulle åka i väg och förlova oss, så det verkade inte som om jag skulle få dom i tid! Men nöd och näppe fixade det sig!

Köper aldrig något där ifrån mera!

• sokkerstruten

plus att dom lovar ju på SMYCKA att deras vitguldsringar inte ska bli gula! Har haft min i ett år och är redan gul!

• Jen82

Guldshop beställde vi våra!
    Supernöjda!

• Nalle Puh 40

Vi köpte våra i guldsmedsaffären i vår stad och som vigselring ska jag ha mormors gamla.

Svar på tråden Vart har ni köpt ringarna?