• kassandra

    Luleå tråd !

    hejsan alla luleå brudar vart är ni?
    Är jag själv i luleå som ska gifta mig?

  • Svar på tråden Luleå tråd !
  • Daa

    Kassandra: jag har lagt in några fler bilder i mitt galleri.

    Jo, planeringen tar mycket tankekraft och när det då händer tråkiga saker runt omkring en kan jag tänka mig att det blir lite för mycket.
    Glöm inte bort att ta hand om dig bara. *kram*

  • Vicka81

    LYCKA TILL IMORGON HANNA!!! Just nu bakar jag Hannas tårtor Den blir stooooor!!

  • Vicka81

    Kassandra: Förlåt, glömde svara dig tidigare. Det går bra med personal! Vi hyr från cateringen, han fick tag i personal som han egentligen lånat bort

  • kassandra

    vicka81: var det i dag som hanna pannna ska gifta sig? när var ?
    o vad kul att du gör hennes tårta har du nya bilder på tårtor?
    Vad kan man ge till tostmadamen och hon som hjälper mig?

  • Vicka81

    Kassandra: De är i domkyrkan (tror jag) och håller festen i utvik (samma som oss). Jag har tyvärr inga nya bilder på tårtor, vår kamera har problem med att lägga över bilderna från minneskortet till datorn. tyvärr. Kanske Hanna bjuder på en bild sen?
    Tips på att ge är presentkorg med vin, ost, praliner biocheck och andra godsaker, ett fint smycke (pilgrim, snö etc) eller..hmm... blommor bara? Beror ju på budgeten

    Hur går det för dig förreste? ...med allt som händer tänker jag...

  • kassandra

    nja det är så mycket nu så jag kolapsar snart !
    glad lässen planerar far påbegravning jobbar jag blir yr!

  • hannapanna2008

    Hej allihopa!

    Just nu är det fullspäckat program men jag lovar att berätta massor om vår alldeles underbara dag lite senare och även lägga ut bilder när jag får några.

    TÅRTAN var helt otrolig!!!!! Alldeles, alldeles underbar.... TACK så himla mycket Vicka81!!!!!!!!!

  • kassandra

    har alla luleå tjejer slutat vara här ?
    Jag vill bara berätta om min dotter som är på sommar förskola då jag jobbar . Hon har tagit en sax på förskolan och klippt bort stora tofsar av sitt hår !!Lagom kul så här nära bröllopet !Hon hade långt ljust hår nu har hon stubb ovanför på huvet oc flikigtrunt om !!!!!!!!!!!Suck har dom ingen kolllll!!!
    Är så besviken !!

  • Vicka81

    Halloj! Nädå, inte slutat men just nu är det så himla fullt upp. Jadu, barn är rara.. NÄR DOM SOVER!!! Den här trotsåldersungen vägrar sova på både nätter och dagar. Just nu gallskriker hon i sitt rum så det knappt kommer fram nåt ljud. Vad gör man? Hon är dessutom aldeles för trött för att vara uppe... Jag lovar att om hon kunde skulle hon nog raka av allt sitt hår i protest! SUCK SUCK SUUUUUCK!!!

  • kassandra

    HIHIHI vad ska man säga! Vet ni om det finns någon grattis websida för bröllopssidor på svenska ?

  • Vicka81

    Hmm, inte vad jag vet... men på weddingannouncer kan man väl ändra till svenska? hmmmmm...

Svar på tråden Luleå tråd !