Beräknad födsel idag!
MÅSTE bara berätta att vi väntar barn och han är beräknad idag. iiiihhhhhhhh. Vår dotter ska snart få en lillebror! Håll tummarna alla brudar! :)))) KRAAM
MÅSTE bara berätta att vi väntar barn och han är beräknad idag. iiiihhhhhhhh. Vår dotter ska snart få en lillebror! Håll tummarna alla brudar! :)))) KRAAM
Lycka till nu med allt. Blir tårögd o avis när jag hör alla som ska ha barn för själv har vi svårt att bli om vi ens kan Så YEAH för dig Vad kul.
Lycka till :)
Grattis och lycka till!!
Lycka till!!
Lycka till med allt!! Berätta för oss hur det har gått!
Vill bara säga att jag fortfarande sitter här hemma i min grosess och bara JÄSER! Usch för att gå över tiden! I hate!!! Sorry, ville bara ogga lite. Hör av mig när underverket är här!!!!
Lycka till med allt!
Har själv tre barn men ingen av dem gick över tiden. Tyckte ändå att det var drygt på slutet. Yngsta har precis fyllt ett och det är lite ledsamt att det är slut på bebistiden, den går alldeles för fort...
Lycka till!
Kämpa på!!! Gick över nästan 3 veckor med mitt första så jag vet precis hur du har det
Fast allt glöms ju fort när bebisen väl kommer så håll ut och tänk positiva tankar Kramis!!!
Snart....Jag gick över tiden med min lille 9 dagar och det var verkligen de längsta i mitt liv men håll ut ....snart!!
Kram
Nu börjar vi bli nyfikna , har det kommit nån liten bebis än eller???
just vad jag skulle säga!! Hallo där ....en rapport tack
Skämt och sido...hoppas allt är bra!
Japp det har det!
Adam kom den 24 april!
Har skrivit om det i en annan tråd :P
:))
Åååå vad kul , GRATTIS!!!
Hoppas allt gick bra och att ni mår bra hela familjen.
Har missat den andra tråden.
Kan du inte länka till den???
Grattis till bebben
Grattis!!!
Grattis