• EmmaochMagnus

Beräknad födsel idag!

MÅSTE bara berätta att vi väntar barn och han är beräknad idag. iiiihhhhhhhh. Vår dotter ska snart få en lillebror! Håll tummarna alla brudar! :)))) KRAAM

• Svar på tråden Beräknad födsel idag!
  • jelikr

ÅÅÅÅHHH Vad kul.. Stort Grattis och lycka till
    Jag blir så avis..min lilla tjej blir ett år den 2/5 så hon är ju ingen bebbe längre

• EmmaochMagnus

Nej det går så snabbt. Vår tjej är 4½, herregud! HON e verkligen stora tjejjen!!!!

• matildaochniklas

Oh, va kul! Grattis och lycka till!

• jelikr
    EmmaochMagnus skrev 2008-04-17 14:05:02 följande:
    Nej det går så snabbt. Vår tjej är 4½, herregud! HON e verkligen stora tjejjen!!!!
    Jaaa jag vet , min storkille som jag tycker jag nyss fick blir 8 till sommaren och det andra lilla busfröet har nyss fyllt 5...
    Det är när man ser på barnen man känner hur gammal man blir

Sen hoppas jag du får snart , så du slipper gå och vänta länge.
    Min första är född nästan tre veckor över tiden och det var dryyyygt!!!
  • FruRålin080808

Vad spännande! Helt underbart! kan sakna känslan! Det är ju så mysigt både att vänta och föda=) Kram och lycka till!

jelikr skrev 2008-04-17 14:03:39 följande:
    ÅÅÅÅHHH Vad kul.. Stort Grattis och lycka till Jag blir så avis..min lilla tjej blir ett år den 2/5 så hon är ju ingen bebbe längre
    Min son fyller 15 samma dag som din dotter=) Min stora dotter är snart 17 år och den "lilla" är snart 9! Hjälp det innebär ju att jag börjar bli gammal;) Visst är det väl så att det är på barnen man märker att tiden går...
  • lycklig78

Grattis och lycka till!

• EmmaochMagnus

Tusen tack alla! Jag är peppad till tänderna! *s*

• Efter 11 år är det min tur

ÅÅÅ vad härligt....snart kommer lilleman
    När han kommit kan du väl krama om honom från oss på BT

• sowa65

spännande!! jag har aldrig varit fullgången trots 3 graviditeter så jag vet inte vad det innebär att vänta in i det sista... lite avundsjuk på dig.... lycka till!

Svar på tråden Beräknad födsel idag!