OT Uagrrrrr!!! Attans människa!!!
Vill bara ösa ur mig lite om min granne! Vi har bott grannar länge(ca 10 år)och känner varandra ganska väl. Men jag kan reta ihjäl mig på henne! Hon lånar saker hela tiden, kaffe, ägg, pengar, margarin,mjöl, mjölk...Allt! Nu har jag slutat låna ut och brukar säga nej och att vi behöver det själva, har även talat om för henne att jag retar mig på att hon aldrig lämnar tillbaka det hon lånar. Trodde att hon förstått men det har hon tydligen inte...för igår frågar hon om hon får låna 500 kr! Jag sa bara nej utan att förklara varför...Till saken hör att jag vill hålla mig lugn därför att för ca 6 månader sen lånade hennes sambo min sambos kostym. De lämnade inte tillbaka den "frivilligt" utan vi fick säga till när vi skulle på dop...Några dagsar innan dopet fick min sambo kostymen på en galge. När han ska klä på sig inför dopet undrar jag vad som hänt med kostymbyxorna! De var helt sladdriga och skrynkliga! Tror ni inte människan har tvättat dem i tvättmaskinen! Jag blir galen på henne!!! Hon ha rinte nämt det med ett enda ord utan hennes sambo fick ta allting...Nu vill ja ginte göra mig ovän med henne för att de ska ju köpa en ny kostym till min sambo(har killarna kommit överens om...)Bara för en liten stund sen körde jag efter henne in i vårt område och hon körde som en galning! 70 km/ tim på 40 väg! Då blev jag sur för det är ganska många barn här...Kunde inte låta bli att säga till henne...Hon blev sååå sur...muttrade något och bara stängde sin dörr!Jag orkar inte med människan mer...Har haft tålamod men nu skulle jag verkligen kunna be henne flyga och fara!
Var bara tvungen att ösa ur mig lite...