EBAY???
undrar bara om någon här har beställt från ebay och om det gick bra??
undrar också vad frakten kostar???
hittat ett par skor jag gillar
behöver svar snarast!!!
undrar bara om någon här har beställt från ebay och om det gick bra??
undrar också vad frakten kostar???
hittat ett par skor jag gillar
behöver svar snarast!!!
Nej!!! Vänta!!!
Storlek 38 är ungefär storlek 5 i England, inte i USA!!!
Ska kolla om jag hittar motsvarigheten för USA, det är högre nummer där.
Storlek 38 är storlek 6 i USA. Kolla tabellen:
www.avantex.ebutik.se/
Ok konstigt för när jag var i London var min storlek 7 och 8 i usa-storlek när jag provade skor där,
Vi har köpt organzapåsar, kameratillbehör, bröllopsdekorationer m.m. Kanon :) Dock lång leveranstid ibland
Enligt den tabellen ska 5,5 vara 37,5 så då borde de ju passa om du är mellan 37 och 38
Här är en till länk:
www.convertworld.com/sv/skostorlek/
Tar man efter den och tar 5,5 och usa kvinnor blir det ju bara 35,5 i storlek men 37,5 på män.
Hm, den andra länken visade olika stolekar om man valde att titta på herrstorlekar eller damstorlekar. För damstorlekar är 7,5 i USA storlek 38 i Sverige.
www.convertworld.com/sv/skostorlek
och tar men då 8 så blir det 41 och uk 7 på usa män Blir ju då som jag skrev innan, konstigt att det kan skillja så Blir helt förvirrad nu
Kan ju inte stämma alls
Stacakrs TS du måste bli helt förvirrad nu. Tror ändå att 5,5 är runt 37-38 iaf inte mycke större o inte mindre
då borde ju 5,5 funka bra??
jo lite förvirrad men tacksam hihi
nej 5,5 är 35,5 i amerikanska damstorlekar! det brukar jag beställa som har storlek 35 i storlek på mina skor när jag beställer från USA.
Storlek 3 i England är en nästan 36:a..
hoppas det hjälper nåt!
vad ska jag beställa då???????????????????????
det är inga problem att handla från Ebay . jag fick hem ett par skor idag snygga så jag dånar
Kolla säljarens omdömme bara .Brukar ta mellan en vecka och 20 dagar att få hem sin vara från Usa.. hongkong har gått fortare
I'm a Ebay fan
Förstår att du är förvirrad Det blir jag oxå men be säljaren att mäta skon inne i den så du kan se om måttet stämmer med dina fötter och andra skor,
Det beror på lite. Jag köpte mina skor från synergy2 (jätte bra). Betalade 32 dollar för detta. Väl värt! Jag gjorde så att jag mätte foten enligt de svenska måtten och sedan gjorde jag om det till den storlek som motsvarar US storleken. Fick till det perfekt
www.i18nguy.com/l10n/shoes.html
ja lite krångligt kan det vara med sko stl.. jag köper 8,5 och då motsvarar det 39. ibland tar jag 9 om det är stövlar med hög klack
Jag köpte skor igår och då i storlek 40 det stod på kartongen us storlek 8,5 på den.