• hanjoh

EBAY???

undrar bara om någon här har beställt från ebay och om det gick bra??
    undrar också vad frakten kostar???

hittat ett par skor jag gillar

behöver svar snarast!!!

• Svar på tråden EBAY???
  • Sanfor

beror helt på var du beställer ifrån (vilket land) och vilken fraktmetod du väljer.

Det jag beställt frpn e-bay har allt varit tiptop och kommit fram snabbt :)

• pallesj

Jag har fastnat och blivit en ebay nörd hi hi. Har handlat väldigt mycet där och det har funkat väldigt bra, alla varor har kommit iaf. Frakten är olika, kolla beskrivning eller fråga säljaren om det. Vissa tar väldigt mycket i frakt så det inte är värt att beställa från de men vissa ligger normalt
    Vilka skor är det??? Från vilken säljare??? BAra lite nyfiken hihi

• johansdotter

Jag har beställt flera saker...och aldrig haft problem.
    Men som sagt...beror på vart ifrån du beställer och om du fastnar i tullen....då kan du få betala skatt på dina saker.

• pallesj

De var ju jätte snygga skulle jag med vilja ha hi hi,
    Frakten står ju att den är 22usd det blir väl ca 132kr i dagens kurs, så totalt räkna med då 228kr för skorna. Lite avis e jag ju nu att inte jag har hittat de hi hi

• hanjoh

ok, kan du det här med storlekar också??
    jag har 37/38 i vanliga fall!
    tack för att du hjälper mig!!!

• pallesj

Tror nog att en 38a morsvarar 5 inte riktigt säkert, beror lite på vilka storlekar det är de har men usa-storlek ska en 38 motsvara ungefär storlek 5, Alltid bättre med en lite större storlek än att den klämmer tycker jag iaf.

• hanjoh

ja iof men jag tror att det stod 5,5 är det 38,5 då eller??

• pallesj

Kan nog stämma men ibland är deras halv storlekar motsvarande våra helstorlekar hmmm. Så det kan lika gärna vara en 38a men tror inte större än 38,5 iaf, vet att jag har 8 och det motsvrar 41, så jag räknade baklänges hi hi. Skulle det bli för stort för dig med en 38,5 så kontakta säljaren och hör om han kan mäta skon innan du köper den och se så den är rätt storlek. Om inte hör om han har i din storlek

• hanjoh

ok tack så hemskt mycket för hjälpen *så tacksam*

ha det bra!

Svar på tråden EBAY???