Vansinnigt underbara... vår-2008
Välkommen alla som vill vara...
vansinnigt underbara
Välkommen alla som vill vara...
vansinnigt underbara
*viskar: jag fyller år idag *
Grattis! (några minuter försent) *kommer med nattfika och tända ljus*
Grattis i efterskott!
grattis!
Grattis till alla som fyllt år och haft bröllopsdag
Hoppas ni alla mår bra och njuter av solen.
LKU: Jag hoppas allt gått bra, har följt dig i bloggen. Kram kram
Här rular dagarna på, börjar vänja sig att man har en liten hemma nu, det börjar falla på plats. Eftersom hon inte ammas så känner jag mig lugnare med utflykter osv.. och hon är inte så snuttig som dom som ammas kan jag märka..
Kram till er alla
Halli hallå alla flickor!!
Oj oj oj, nu var det längesedan
Här har det varit helt sjukt mycket senaste månaderna men nu är det väl lite som är avklarat i alla fall. Har nu flyttat och sitter i nya lägenheten, har blivit norrlänning efter att ha varit salt böna på västkusten i 10 år... omställning? JAAAAA!!!
Känns jättekonstigt och ovant men får nog ge det lite tid, eller ge mig själv tid att landa rättare sagt.
Fru Någongång
TACK söta gumman för att du följer bloggen, blir lika glad varje gång jag får höra det Skönt att höra att du och lillan mår bra och att allt flyter på. Stora kramar
FRUhelenekl/SingForLife/080408 1
FÖRLÅT söta gumman!!! *skäms*
Herregud, hur kunde jag glömma din födelsedag???
Har inget att skylla på heller mer än att huvudet varit ockuperat med allt vad en flytt innebär senaste månaden men ber så hemskt mycket om ursäkt igen och skäms, skäms, skäms
Hoppas att din födelsedag var fin och ljus trots omständigheterna som råder. Massa massa kramar
Och massa massa kramar till alla er andra också såklart, hoppas ni har det bra i försommaren och att solen skiner på er
LKU
inte ska du be om ursäkt!!! du har ju lika mkt att styra med i ditt liv som jag har och även om du inte hade det så är det mänskligt att glömma *kramar om*
JAg hoppas din, o er andras, helg blir jättefin med sol o värme
KRAM
Idag har vi Bröllopsdag!!
Och jag har inte köpt något till min man!
Jag har inte hunnit med!!! Och inte vet jag vad jag ska köpa heller!!
Vad köpte ni till era makar på er första bröllopsdag?
love U
Grattis till bröllopsdag söta du! Hoppas ni fick en fin dag och att du hittade på något bra till din make
Kramen
Jisses, man är inne så sällan att man glömt bort BT helt nästan, men bara nästan
Hoppas alla har det bra och mår bra.
Imorgon är det dags för nästa jobbiga begravning
Min kära vän Åsa körde ihjäl sig på väg hem till Karlskoga från mig måndagen den 9 juni.. Jag ska sjunga på hennes begravning imorgon och är så nervös så jag nästan kräks... Fy fasen för alla begravningar som drabbat oss i år!
Vad ska det vara för rättvisa?!? Det här är den sjätte begravningen på ett år
jag bifogar en länk till er om ni vill tittaa, det är helt sjukt, det går inte in i huvet att jag aldrig mer får se min kära vän i den bilen..
Jag älskar dig ÅSA!
www.folkbladet.se/nyheter/skarblacka/artikel.aspx
usch å fy tusan..
*kramar om*
Kära 080408 1
Önskar att du kunde ta dig igenom den svåra dagen i går. Så starkt av dig att sjunga på din väns begravning.
Skickar kramar i efterskott
Monkan
Vad fruktansvärt. Jag känner med dig! Oerhört starkt av dig att sjunga på hennes begravning - det är något av det svåraste du kan göra. Gick det bra?
*många varma och tröstande kramar*
080408 1 skrev 2008-06-24 18:42:44 följande:
*kramar om*
TACK flickor! *kram*
Jo, det gick faktiskt bra, jag bröt ihop när jag övade vid kistan men sen när det väl gällde så klarade jag mig
Jg har sjungit på pappas bröllop för en månad sen och det gick oxå, jg tror man stänger av totalt för sen när det var gjort så storgrinade jag
Jag har dock ALDRIG varit på en begravning som var så själsligt tung. att förlora en av sina allra bästa vänner en timme och en kvart efter att hon åkte hem från mig....det var vidrigt!
Jag och maken åker imorgon natt till Grekland på försenad smekmånad och jag hoppas vi kan njuta fullt ut när vi väl är där, att vi kopplar ifrån oss det tunga
KRAM på er alla
080408 1 ---> Vad skönt att höra att det gick bra med sången på begravningen. Jag är verkligen ledsen för det som hände! Jag kan inte ens börja tänka mig hur det skulle kännas att förlora en så nära vän så kort tid efter att man skiljts från varandra... Men det jag ville säga var att det var enormt starkt av dig att sjunga för henne!
Jag sjöng för min gammelfarmor då hon gick bort och det är sådana enorma känslor som väller upp inom en. Jag fick svälja flera gånger för att inte börja gråta mitt i sången, men jag klarade mig och sedan gjorde jag som du säger: Jag storgrät när jag skulle gå och sätta mig igen, sådär så att jag knappt kunde gå... Och då var det ändå för någon som dog av ålderdom och var klar i huvudet hela vägen dit.
Jag hoppas verkligen att ni får en skön smekmånad i Grekland och kan slappna av och ta hand om varandra och bara ha det kanonbra!! Och så håller jag tummen så hårt jag bara kan för att du ska slippa gå på fler begravningar på flera år nu!
Ha en underbar semester!