• LKU

Vansinnigt underbara... vår-2008

Välkommen alla som vill vara...
    vansinnigt underbara

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... vår-2008
  • LKU

Men varför stavar jag alltid fel på Cantaton??? *morrar åt mig själv* Förlåt gumman, slarvigt av mig

Och så glömde jag stora famnen med kramar till dig också *morrar ännu mera åt mig själv*

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

• Cantaton

Hihi, ingen som helst fara
    *stor varm kram*

LKU skrev 2008-03-27 19:04:09 följande:
    Men varför stavar jag alltid fel på Cantaton??? *morrar åt mig själv* Förlåt gumman, slarvigt av mig Och så glömde jag stora famnen med kramar till dig också *morrar ännu mera åt mig själv* KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
  • LKU

Prison Break är löjligt bra alltså, fattar inte hur en serie kan vara så sjuuuukt spännande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Whooohooo för att den äntligen är tillbaka
    Kram på er alla fina tjejer

• Cantaton

Hihi
    Själv har jag fastnat med "Sex and the city"-boxen...

LKU skrev 2008-03-31 23:08:38 följande:
    Prison Break är löjligt bra alltså, fattar inte hur en serie kan vara så sjuuuukt spännande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Whooohooo för att den äntligen är tillbaka Kram på er alla fina tjejer
  • Princessdiamond

vill man se en serie som retar gallfeber på en för att man inte fattar alla vändningar så skall man se lost

• LKU

Cantaton
    Åååååhhhh lyllo!!!! Vill också ha den boxen!! Älskar "Sex and the city". Så rolig, charmig och härligt glittrig men ändå med mycket allvar, eftertänksamhet och många "vanliga problem", helt suverän serie Förstår absolut du fastnat
    Kram på dig

princess
    Jag älskade "Lost" första säsongen sedan gav jag upp. Blev helt enkelt för knepigt, för många människor och för mycket "skumt" som inte gick att förklara... väldigt synd på en serie som började SÅ bra!! Tror manusförfattarna fick hybris eller något
    Kram på dig

Jag har tusen saker jag behöver göra men såklart... blir ingenting gjort. Är inte på humör, känner ingen inspiration och vill bara slappa och softa istället. Försöker med latte-tricket, får hoppas det händer något

• Cantaton

Mm jag fick den av M när jag fyllde år

Jag var trött och behövde "förströelse". Dessutom var jag lite deppad och orolig för pappas fästmö bor i den radhuslänga som brann i Huddinge igår. (Om ni läste om det.) www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=756601&rss=554

Tack och lov var deras "lägenhet" den första i längan som klarade sig utan brand- och vattenskador, men givetvis är huset rökskadat. De fick inte sova hemma inatt. Men den där oron innan jag visste - när jag läste att det var på deras väg. Sedan ringde jag pappa och fick höra att det var fästmöns huslänga. Hörde av mig till henne och hon sa att hon inte fick komma fram till huset och att hon inte riktigt såg, men att det brann i grannens (vägg-i-vägg) tak.

LKU skrev 2008-04-01 12:02:55 följande:
    CantatonÅååååhhhh lyllo!!!! Vill också ha den boxen!! Älskar "Sex and the city". Så rolig, charmig och härligt glittrig men ändå med mycket allvar, eftertänksamhet och många "vanliga problem", helt suverän serie Förstår absolut du fastnat Kram på dig
  • LKU

Cantaton
    Men fy så otäckt med branden, alltså det är nog den största skräcken tror jag, att det ska börja brinna där man bor. Men TUR att deras lägenhet var den första i längan och att DOM inte är skadade!!

Måste bara fråga, hur gör du för att få med även mitt inlägg i ditt inlägg så att säga? Upplys den utan kunskap

Kramar

anne
    Jajjemän, latte-tricket är ett väl beprövat knep här Och så även i långtbortistan verkar det som hehe

• Cantaton

Mm, det är skönt att de har klarat sig.

För att få med ditt inlägg i mitt klickar jag på den lilla vita knappen uppe till höger i inlägget där det står ""A

Det är bredvid den röda munnen som är under stopphanden (vid datumet).

Svar på tråden Vansinnigt underbara... vår-2008