• Bellanote

Skor från kina!!

Idag kom mina skor som jag beställt från kina. Så fina är de.

Kolla in mitt galleri.

www.melodyshoes.com/hk

Fick betala 68,3 dollar med frakt, så ca 450 för två par med frakten. Obs mina fastnade inte i tullen så jag hade nog tur. då hade det blivit 200 kr extra om de ska tullas med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-26 19:44
    Jo adressen till sidan är www.melodyshoes.com.hk så då ska man hamna rätt annars finns länk på första sidan.

• Svar på tråden Skor från kina!!
  • lillfraggel1

Det låter ju helt fantastiskt

• Äntligen är det min tur

1 inch är 1,53 cm.
    Men de brukar räkna bara klacken. Så det blir lit till med sulan. Läste jag på en anna skosida....

• Vicka81

hmm... men alltså, blir dom rätt då??!! Låter ju fantastiskt

• Bellanote

vicka81 kolla i mitt galleri det var de skorna jag fick hem och deras bilder ligger längre ner så du kan jämföra jag vart inte något besviken alls..

• LottaT

fast en inch är 2,54cm...
    så bellanotte har ju rätt, bara så ingen blir =-S

• Pyron

Nu har klickat på denna länk 3 gånger och jag har kommit till olika ställen varje gång. KOnstigt. Vilka färger har första-sidan? så jag vet när jag hamnar rätt.

• Pyron

Det var inte meningen att gubben skulle se så arg ut.

• Pyron

Tredje inlägget i rad. *ler*

Nu hittade jag den lååååånga länken.
    Nu vet jag att jag hamnat rätt.
    Där kommer jag nog hitta nåt.

• Bellanote

pyron ska uppdatera så det blir lättare för nästa tänkte inte på att vi var på andra sidan nu

• Pyron

Vickan: det var fel. Den rätta är nu i trådstart.

Nu ligger ett exemplar i mitt galleri, som jag tror att jag kommer att beställa. Men frågan är ju: Hur beställer jag?

• Äntligen är det min tur

Hahaha... jag såg det på en annan sida precis efter. Jag fick det från en amr klädsida. Sen kollade jag på ytterligare en annan då stog det 2,54... ???? Jaja en mm hit el dit

LottaT skrev 2008-03-26 19:25:43 följande:
    fast en inch är 2,54cm...så bellanotte har ju rätt, bara så ingen blir =-S
  • Bellanote

du mailar annie hennes mail finns på någon start sida den som är som man ska beställa via funkar inte alls..så maila annie så gjorde jag ialla fall.

• Bellanote

pyron skon du har i galleriet är ju jtte fin. men om ni är flera som beställer så är det billigare att gå ihop för frakten är det dyraste..

Svar på tråden Skor från kina!!